Hvor mange og hvilke klokker tar du med på ferie?

I fjor var det AP til kvelds og Aquaracer i basseng/på stranda.
I år tar jeg bare med denne :D
7DDE4F69-0D84-4DCC-BBB6-527D7461BF10_zps0fkpju5x.jpg
 
Sub på Everest blir det her i gården.
Må la den ligge i bankboksen tiden frem mot avreise for å bygge opp savnet og glede meg (enda mer) til tur og favoritten
Bagen(-e!) pakkes og det klargjøres for ukes tur nå - men jeg ser at jeg fart med usannheter her,
Efter to(tre?) måneder på Everest så måtte 114060 over på lenke igjen og det blir følgelig årets ferieklokkekombo.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Rød
Det ble plutselig fire. Monster og Baby Tuna for røff strandbruk, PO for kombinert strand og fritidsbruk (og fordi jeg digger den med orange gummi. Dessuten er det OK med litt forskjellige farger i hverdagen) og Polar på kvelden når rødfargen kanskje beveger seg over i brunt i slutten av ferien:p



Heldigvis har rommet en rocksolid safe, så jeg kan puste med magen når de som hviler er ute av syne.

God sommer:D
 
DSC_0678-01.jpeg
Kun denne på sommerferie, som vanlig. Utsettes jevnlig for saltvann, approved også for krabbefiske.

Må innrømme at Polar også er med (pulsklokke, ikke Rolex), men her overholdes en streng "on a need to use basis".
 
Det ble plutselig fire. Monster og Baby Tuna for røff strandbruk, PO for kombinert strand og fritidsbruk (og fordi jeg digger den med orange gummi. Dessuten er det OK med litt forskjellige farger i hverdagen) og Polar på kvelden når rødfargen kanskje beveger seg over i brunt i slutten av ferien:p



Heldigvis har rommet en rocksolid safe, så jeg kan puste med magen når de som hviler er ute av syne.

God sommer:D
Ser bra ut men skulle gjerne vite hva du mener med "Røff strandbruk" ? Exploreren tåler ikke dette? Du tar jo ikke av deg klokka uansett aktivitet og Exploreren greier du antagelig ikke å ødelegge selv om du prøver. :) God ferie.
Tom