Hvor mange og hvilke klokker tar du med på ferie?

Lurer faktisk på om jeg skal ta med Kermit på ferie likevel - ikke 14060M som først tenkt fordi den er litt mer ripete og dermed ikke så nøye med nye riper osv. Får "ta sjansen" med strøkne Kermit... Kermit ble jo egentlig kjøpt med tanke på badefrie - moro med noe grønt, og moro med noe ikke alle andre har. Tar kanskje med en Nato eller to og Rubber B (selv om den er litt hassle å få på).

02-Zawatch-5100230_zpsm2wfyupl.jpg


Selv om jeg er glad i å ha minst mulig verdisaker liggende på rommet, så lurer jeg på å ta med en klokke til på skinnreim til kvelds, kanskje denne som jeg ikke har rukket å bruke noe særlig enda:

02-Zawatch-6210013_zpscws0x2b5.jpg
 
Var akkurat innom Fourtane i Carmel, noe av det drøyeste jeg har sett. Anbefaler å ta turen hvis du befinner deg i området. De hadde nesten alt av nyere Rolex og en del ALS, men rosinen i pølsa var vintage avdelingen deres. Så en strøken Paul Newman Daytona, big crown sub med explorer skive, double red SD, underline og Tiffany GMTs, og mye annet snacks. Til å være en såpass drøy butikk var de utrolig hyggelige (hjalp nok litt at jeg var pent kledd med Rolex på lanken), og de tok seg tid til å vise frem forskjellige klokker. Uten tvil turens høydepunkt så langt, og dette var rett og slett en helt utrolig opplevelse. Kunne vært der en hel dag, men måtte uheldigvis videre til Santa Barbara.
 
  • Liker
Reaksjoner: Trulle75
Kjører 1 klokke på ferien. Er langt vekk i lang tid med ekstreme mengder tid i basseng og sjø, så i år blir det en en Orient horet opp med gummi...
.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mons og Grendel
på min siste ferie hadde jeg med hulk og Suunto og rubber b! Neste ferie blir det batman og Suunto og rubber b + Orange everest rem! Gleder meg allerede
 
  • Liker
Reaksjoner: Trulle75