Hvorfor Panerai frister...

"Problemet" er bare at klokkene er så sykt svære på armen :D
Det er helt rart for en PAM-novise som meg å se ned på håndleddet - mens jeg synes de ser utrolig kult ut på andre...Hehe. Tror vel egentlig at jeg før eller siden må prøve dette her :cool:

Tror nok man bare må glemme alle sine preferanser om størrelse når det kommer til Panerai. Det er et av de få designene som ser korrekt og bra ut der det sitter tungt på stort på armen, og det er en del av det som gjør Panerai til Panerai - for meg i hvert fall. En 45mm datejust ville sett helt dass ut, men en radiomir 45 ser bare fet ut. Det faller innenfor Den store, tøffe badass-klokken kategorien. ;)

Selv om jeg ikke liker store klokker, så har Panerai begynt å friste for meg også.

Hold opp!
For en lettpåvirkelig soon-to-be-bestefar er ikke dette akkurat hjertemedisin. Blir det bye-bye til både Rolex og IWC nå, mon tro? Jeg skal iallefall til Bjerke en tur på torsdag. Basta!

Hold opp!
For en lettpåvirkelig soon-to-be-bestefar er ikke dette akkurat hjertemedisin. Blir det bye-bye til både Rolex og IWC nå, mon tro? Jeg skal iallefall til Bjerke en tur på torsdag. Basta!

Jeg har alltid ventet på at Paneristien i deg skal komme ut, MM :D

Denne hoppet rett inn på førsteplass på ønskelisten min... PAM 351

pam351_01.jpg

Tusen takk for linken.

Utrolig mange fine Paneraier, men (og her må jeg på forhånd beklage min kommende negativitet) noen mennesker mangler litt selvinnsikt ifht. hvor store klokker de faktisk kan gå med før det begynner å se litt dumt ut. :p;)

Den aller første posten jeg skrev her inne på TS handlet om Panerai, og lysten jeg hadde til å kjøpe en Luminor Base PAM00112. Jeg har ennå ikke kjøpt en, men den er fortsatt definitivt på ønskelisten min. Til tross for at den kanskje er en av de minst horologisk interessante Paneraiene er den i mine øyne likevel en av de vakreste, og en dag jeg ha en.