Hvorfor Panerai frister...

BUMP :D

f740d3eeb1b8c312fb0c91cda33fdf95.jpg

IMG_8182_zps985ab9ec.jpg

bowdown.gif

Har jo lagt inn dette før og i andre tråder, men det hørte vel egentlig hjemme her synes jeg:0) Bare får ikke nok av denne ...
Ikke angret et sekund på at jeg ble en Panaristi!

Redigert:
Etter å ha lest litt rundt på denne tråden begynte jeg å finne interesse for Panerai. Falt for den her, spesielt på grunn av sin enkelthet og ikke altfor store størrelse. Noen som vet noe om urverket. Har ingen kjennskap til Panerai så vet ikke om dette er in-house eller noe annet. Noen som kan hjelpe meg litt? :D

Etter å ha lest litt rundt på denne tråden begynte jeg å finne interesse for Panerai. Falt for den her, spesielt på grunn av sin enkelthet og ikke altfor store størrelse. Noen som vet noe om urverket. Har ingen kjennskap til Panerai så vet ikke om dette er in-house eller noe annet. Noen som kan hjelpe meg litt? :D

Hyggelig at du har fått interesse for merket.
Anbefaler at du begynner å lese på deres egen www.panerai.com og deretter på den største tilhengersiden Paneristi.com - The Unofficial Resource For Officine Panerai.

Ha noen hyggelige og berikende stunder på nettet! :)

Takk for nettsidene! Så først nå at linken ikke var kommet med... ikke mitt beste innlegg! Her er linken, så hvis noen har noe å tilføye setter jeg stor pris på det! Radiomir 1940 PAM00512 - Collection Radiomir - Watches Officine Panerai. Den ligner for meg litt på den du la ut @mikkemus23?

Hvis det er "dobbeltbildet" lenger oppe på siden, så er det en 190 med JlC-verk. Famtatisk sak :cool:
Får vi snart se deg med Panerai, @edderi? Hva har du i boksen utover UNen? Pics ;)

Redigert av en moderator:
Hvis det er "dobbeltbildet" lenger oppe på siden, så er det en 190 med JlC-verk. Famtatisk sak :cool:
Får vi snart se deg med Panerai, @edderi? Hva har du i boksen utover UNen? Pics ;)

Får håpe at det blir en Panerai i fremtiden :D Ellers har jeg innrømmelse å komme med, jeg tok nok litt i når jeg skrev at UNen var min, men den er i familien ;) Følte det var enklere å si det sånn, men her på forumet er vi så detaljerte så da skal jeg forklare nærmere. Jeg er ikke så gamle karen selv, så låner mye klokker fra min far, en ganske så klokkeinterresert fyr. UNen er hans, men låner den med jevne mellomrom. Ellers har han som jeg har skrevet om før, en Sjöö Sandström Chronolink Worldtimer UTC som også er å finne på min arm med jevne mellomrom. Etter min mening en veldig artig klokke! Faren min sin absolutte beater er en Rolex GMT-Master II, som har vært på armen hans de siste 27 årene, så får derfor låne en del av hans klokker siden han sjelden bruker noe annet enn denne. Selv har jeg en Oris BC3 Day Date som er min hverdagsklokke/beater. Moren min har en Explorer II til hverdags, men også en Lady Datejust, så får låne hennes Explorer en del også. Skal lage en tråd om klokkene, denne blir å finne snart. Blir da kanskje ikke min samling, men familiens ;) Ellers er jeg selv også veldig klokkeinterresert, så skal nok se at min egen samling øker fremover, kanskje med en Panerai! Håper ikke dere er for harde mot meg med min "lille" hvite løgn.

Redigert av en moderator:
Redigert: