Tror dialogen hos oss hadde vært noe slikt ;
- "Hvor mye har du betalt for den harry gullklumpen?"
-225
-"Dust!"
Tror dialogen hos oss hadde vært noe slikt ;
- "Hvor mye har du betalt for den harry gullklumpen?"
-225
-"Dust!"
For å ikke snakke om hvor teit trådstarter syns det er å selge klokker.....Hvorfor har du solgt klokkene dine egentlig? Du har, om ikke hukommelsen spiller meg et puss proklamert å være gjeldfri tidligere?
Hvorfor har du solgt klokkene dine egentlig? Du har, om ikke hukommelsen spiller meg et puss proklamert å være gjeldfri tidligere?
Stått opp på feil fot? Maken til heksejakt en lørdag.For å ikke snakke om hvor teit trådstarter syns det er å selge klokker.....
Vis vedlegg 27574
Stått opp på feil fot? Maken til heksejakt en lørdag.
Så med det ovenstående utsagnet ditt mener du å påstå at du ikke har endret holdning eller skiftet mening om noe på 4 år?? I call bullshit.
noen da kunne hevde at han var dum som solgte i 2016/17. Hadde vært ironisk (men ikke usannsynlig) om det var samme folk som synes han er dum nå som "skryter" av hvor mye han har tjent...
Folk (som f.eks. @Hammerfjord ) sier rolex gir for lite for pengene - for dyr ift hva man får. Men saken er at det er Rolex som gir mest bucks eller positivt i regnestykket (Verdi_salg - Verdi_kjøp).
Takk for deling.
Derfor sier jeg at Rolex er for dyrt for hva man får: det er en visjon som har ingenting å gjør med videre salg.
Hvis folk vil kjøpe for 70k en Rolex som solgt seg for 40k 2 år før, blir det de sitt problem: ikke mitt.
Dette gjelder jo ikke bare Rolex, men andre merker og modeller også. Eksempelvis Speedmaster Pro som koster nesten det doble nå ift. noen år siden uten at det har skjedd noe som helst med selve klokken.
Ny lenke som har skrudde ledd, og en gigastor klokkeboks som inneholder rem og lupe.
Jo, det er for så vidt sant. Tenkte mer på brukte eksemplarer fra før dette. Et standardeksemplar fra f.eks. 2011 koster nå mer enn det man måtte gi for en pre-moon for bare 3-4 år siden.
Dette gjelder jo ikke bare Rolex, men andre merker og modeller også. Eksempelvis Speedmaster Pro som koster nesten det doble nå ift. noen år siden uten at det har skjedd noe som helst med selve klokken.