Interesse for Panerai GTG i Oslo?

Hyggelig med såpass stor interesse! Veldig hyggelig. Kommer tilbake med mer info så fort jeg selv har klart å få noe:)

Fått PM fra noen brukere som tilbyr råd og hjelp, dette er veldig velkomment og blir satt stor pris på. Jeg har ikke arrangert noe GTG tidligere, og hvertfall inget panerai GTG:)
Hvis dette blir litt som jeg ser for meg, gleder jeg meg stort. Hvis det blir mindre enn det jeg håper, gleder jeg meg likefullt!
 
Da er dialog med Bjerke opprettet.
Bjerke stiller seg veldig positive til dette arrangementet. Dette innbærer at lokalene stilles til disposisjon.

Bjerke ønsker også å forsøke å bidra med en spennende overraskelse. Om denne overraskelsen er gjennomførbar er det mulig datoen må endres for å få det til. Jeg vil holde dere videre oppdatert.

Ser for meg dette;
Bjerke med eller uten overaskelse.
Felles middag på spisested med gåavstand fra Karl Johan etterpå.

Dette gleder jeg meg til.
 
Om noen ønsker å ta og føle på min Panerai tattis,- kommer jeg... :D:D:D

Pan2.gif
 
Dette kunne jeg virkelig tenkt meg, bra tiltak Prippa, men om kabalen går opp med hjemmebane og jobb i bakhodet er nok mer usikkert. :(
 
Hei. Vet ikke noe konkret om dato enda, annet enn at det ikke blir den 20.Oktober.

Gir nærmere beskjed Så raskt jeg får inn noe info selv!
 
Hei Entropy, høres interessant ut...tar med meg 104 (om den teller med alle de flotte inhouse verkene deres:)) og kommer om datoen passer.

Sees:)