Utrolig kul rem! Endte opp med å kjøpe en sjokoladebrun og sort lærrem fra IWC Klokke pluss remmer ble solgt sist høst
Enig!
Ja da har jeg helt sikkert sett annonsen din på et tidspunkt. Fet klokke å selge
Utrolig kul rem! Endte opp med å kjøpe en sjokoladebrun og sort lærrem fra IWC Klokke pluss remmer ble solgt sist høst
Jeg kjøpte en IWC Mark XVIII Le Petit for et par-tre uker siden og er strålende fornøyd. Skiven blir bare mer og mer sexy for hver dag som går. Digg å starte det litt ekstravagante forholdet til klokker i IWC-familien.
Men etter hvert må jeg nok bevege meg litt bort fra standardreimen og forsøke å eksperimentere litt. Er det noen som har noen gode tips til hvilke reimer jeg bør prøve meg med? Tenker først og fremst NATO, men er seff åpen for alle kule innspill.
Andre steg inn i IWC familien Aldri fått bedre følelse av en klokke på armen... dette er en egen klasse
Vis vedlegg 31289
Denne er rå! Har fått ta denne i nærmere øyesyn et par ganger, og det er virkelig et stykke kunst man bærer på armen. Særlig fasinerende med kronestyrt PpC.Andre steg inn i IWC familien Aldri fått bedre følelse av en klokke på armen... dette er en egen klasse
Vis vedlegg 31289
Vis vedlegg 32440 Vis vedlegg 32441
Etter noen måneder uten Portugise fant denne veien til klokkebiksen min i dag. Clean og enkel skive, casuall størrelse og med et åtte dagers manuelt verk. Sweet
Det er bare å glede seg. Jeg har sett de både med og uten stoppeklokke. Chronografen får helt nytt manufacture verk til en fantastisk pris!
Det er bare å glede seg. Jeg har sett de både med og uten stoppeklokke. Chronografen får helt nytt manufacture verk til en fantastisk pris!
Manufaktur og manufaktur - det dreier seg vel om en videreutvikling av den velkjente 7750 baserte arbeidshesten med column-wheel som den viktigste endringen. IWC trenger uansett ikke å smykke seg med den slags merkelapper, urverket er 'drop-dead gorgeous'. Rundt 7k $ spekuleres det i. Gunstig.JørgenO skrev:Det er bare å glede seg. Jeg har sett de både med og uten stoppeklokke. Chronografen får helt nytt manufacture verk til en fantastisk pris!