Noen som vet hvor en kan få tak i skinnrem til IWC ingy 3239?
Slik jeg har forstått, så lager kun IWC i gummi, og jacobstrap har sluttet å lage
Vis vedlegg 91215
Boutique onlyHei @JørgenO,
Får dere inn de nye tekstilreimene fra IWC eller er dette Boutique exclusive?Vis vedlegg 98045
Fantastisk fin klokke!
Kjøpte min første i 2018. Absolutt eit hyggelig bekjentskap ...Känns som att IWC har blivit mer populärt bland folk sista året? Moro det!
Husker selv eg snuste på den der både en og to ganger..... lenka hadde jo legendestatus... angre på at ikkje ev gikk for min første IWC dengang.... men eg var da på Seiko Grand Seiko kjøret (angre forsåvidt ikkje det...)Vis vedlegg 127901
Jeg har eid en IWC, og jeg savner den. Meget. Bedre ur har jeg ikke hatt på armen.
Den var høy, men et mer lettbåret dypdykkerur finnes ikke. Om folk mener Rolex har gode lenker, så bør de sjekke disse.
Om jeg angrer på at denne forsvant? Ååå ja..hadde denne vært intakt, så hadde jeg slettet denne kontoen, og aldri sett meg tilbake.
For en idiot.
Hvis du bruker originalstiftene, så klikker vel de på plass?Akkurat fått tak i en skinnrem til min Ingy 3239, men sliter litt i "huet" med at barettene ikke er festet eller får motstand noen plass. Barettene kan jo bare "gli ut" Vis vedlegg 128503
Noen tips? Locktite kanskje?
Om remmen er original, så er den tilrettelagt for disse stiftene, så jeg hadde nok heller gått for en original skinnrem.På orginallenken sitter jo "låsen" i lenka. Så med originalstiftene så låses stifterne ingen plass når en bruker skinnrem, @JørgenO
Aha..nei, da blir det såklart straks verre.Om det hadde eksistert, så hadde jeg naturligvis gått for det, @Preacher.
Problemet er at IWC aldri har har laget remmer til 3239 i skinn. Kun gummi
Jacobstrap laget til disse en stund, men har sluttet.
Fant en kar "Andy" i USA som hadde gjort dette en del ganger, så gav ham en sjanse.
Noe usikker på om det var så lurt.