Ja, vi elsker nato-rem

Nato ruler hardt! :) Greit å leke med mens klokkekontoen hviler (i respirator?) ;)

IMAG1271-1.jpg

Ps: Noen som vet om Warszawapakten hadde et alternativ? ;)

Jeg hadde ikke trudd at Daniel Craig brukte nato.

Joda, og på bildet har han faktisk en bond sub også, husker ikke nøyaktig benevnelse (sikkert noen andre som gjør) men det er den Connery bruker i Dr. No med stor krone og uten "crown guards".

Tro det eller ei, men Mr. Bond er en av oss :cool:

Joda, og på bildet har han faktisk en bond sub også, husker ikke nøyaktig benevnelse (sikkert noen andre som gjør) men det er den Connery bruker i Dr. No med stor krone og uten "crown guards".

Tro det eller ei, men Mr. Bond er en av oss :cool:

Er du sikker på at det ikke er en Project X Sub med fjernede crown guards?

Jeg har akkurat samme oppfatning av Nato/Zulu som resten her. Før jeg prøvde en selv synest jeg det så...ikke så bra ut. Nå - love it!

Sper på med noen flere pix:

Captain-James-Hulme-The-Household-Cavalry-United-Kingdom.jpg

Pepsi
Dan-Pierce-GMT-Master-.jpg

Blueberry gmt
PC-Dana-blueberry-GMT.jpg

5512
PC-Francesco-5512.jpg

Pussy
June-11-1963.jpg

Mils
PC-Mike-Wood--------987.jpg

PC-Bernhar--------Rolex5513MAXI12-099.jpg

Legolas
Orlando-Bloom-Rolex+Milgauss.jpg

Det kan vel være et problem vis man har veldig tynne håndledd, etter hva jeg har forstått;) Men er vel kanskje mulig å mode litt på lengden!?

Fikk to stropper i posten i dag (Takk for gaven Juice), en olivengrønn og en bond. Bond ble naturligvis satt på 14060 og den grønne gikk til den grønne.

CIMG1437.jpg

CIMG1438.jpg

CIMG1443.jpg

Og grønne til Hulken
CIMG1444.jpg

Jeg synes det ble kult og vet hva jeg kommer til å gå med de neste dagene.

Flotte komboer det der, Mathfjeld :)

Jeg lette lenge etter en nato som matchet grønnfargen på bezelen og skiva, uten å lykkes. Ser nå at olivengrønn ville ha funket det også :)

Fikk to stropper i posten i dag (Takk for gaven Juice), en olivengrønn og en bond. Bond ble naturligvis satt på 14060 og den grønne gikk til den grønne.

Dette ble jo konge :)

Har hatt litt mixed feelings ift. Hulkens grønne skive...men den er jo rett og slett rå! :)

For de som skulle lure, er remmene til Mathfjeld tilgjengelige her:
20 mm "Bond" regimental
20 mm "Olive drab"

(U)heldigvis har jeg glemt kortet mitt. Hvis ikke hadde blitt to nye Nato på meg nå.;)
Trenger en ny Bond, og den grønne så usannsynlig fet ut på Hulken.:)
Da trenger jeg bare en ny Nato og en ny Sub c LV.:cool:

@Jayeff: Grattis med post nr.3000.:grin:
Godt jobba.:p

Ser den Ndure! Du får heller spise godt med mat, så blir den vel perfekt etter hvert ;) lol

Eller løfte masse vekter med venstrearmen, slik at remmene passer ;)

Men, seriøst; å modde en natorem er jo verdens enkleste sak!