Denne tråden har sannelig gått meg hus forbi!
Det kan jo nesten oppfattes direkte uhøflig å ikke respondere, så derfor dette lille innspill. Jeg hadde dog i utgangspunktet tenkt at min holdning til Nato-straps skulle forbli en horologisk hemmelighet.
Dette "Klokkenes Facebook" fortjener nemlig ikke mitt flagg hevet i denne debatten. Rettere sagt; - i denne sammenheng er mitt flagg uinteressant.
Som sagt, så gjort.
Derfor forblir jeg nøytral....
Kan aldri tenke meg Moore setter sin samling på nato, så er vel ikke noe å bekymre seg over Mogens
Rimelig greit resonnert, og 100% spot on, maghas9!
Oppfordringen ligger der, Moore
Så kan vi ta debatten om hvilke klokker som ikke passer på NATO siden.
Som NATO-frelst tar jeg herved intiativet til FFÅFMTÅSSSPN, dvs Folkeaksjonen for å få Moore til å sette samlingen sin på Nato
Å kom igjen da, Moore
Kanskje vi kan stemme over farger/ur-kombinasjoner og greier
+1
Det hadde vel en gang for alle bevist at alle klokker kler NATO....
Nice try, mikkemus23, men akkurat her forbeholder jeg meg nok retten å takke høflig, men bestemt....... NEI!
Men jeg er enig; - jeg ser absolutt et par kombinasjoner som kunne skapt spenstige diskusjoner.
Bortsett fra Milsub finnes det ikke en klokke som kler Nato. Jeg håper virkelig ikke du tar denne oppfordringen til deg, Moore. La oss slippe synet av nylonvandalismen på dine smykker!
Som jeg tidligere har sagt er Nato klokkenes joggebukser IMO, og bør ikke benyttes i sammenhenger hvor noen ser deg...
På en Lange eller Patek tror jeg det er forbudt ved lov.
Mogens, du er inne på noe.....
Jeg mener å erindre det var påkrevd med min personlige signatur på å ikke bruke annet enn OEM.
Konsekvensene ved mislighold - om sådan oppdages - medfører svartelisting og inndragning av ur. Den sjansen tar jeg ikke.
....By “NATO” straps, I assume you’re referring to those thin strips of nylon that urban hipsters are wearing on their faux vintage military watches in a hollow attempt to emulate a more genuine era. Nylon straps obviously had their use for soldiers as a cheap, durable means to strap on a watch, but they don’t belong on any watch to which a proper leather strap can be fitted. In fact, they don’t belong on any watch that costs more than the strap itself unless it’s a Rolex Military Submariner. But then you have no choice. And if you have one of those, you can wear whatever damn strap you want.
The short answer is: No, I don’t approve. These straps don’t make your watch look cheap. They make you look cheap.
The Watch Snob har tidvis en skarp penn, med høy kjekkas-faktor. Dette var underholdende.
Og som dere skjønner av dette stiller jeg meg veldig nøytral til Nato-straps, og har ikke noe spesielt ønske om å tone noe høyt flagg i denne debatten.....
Egentlig er Nato-remmer fine.
Og praktiske.
Til sitt bruk.
Som å holde ski sammen, for eksempel.
Vel, vel...
Da vil jeg bare til slutt gjenta meg selv og minne om mitt budskap om at jeg velger å forholde meg helt nøytral i debatten om Nato-straps....