Ja, vi elsker nato-rem

Crown & Buckle

Litt unboxing av NATO.

Bestilte fra Crown & Buckle 23. juli, dette kom i postkassa 28. juli:

IMG_0559_2.jpg


3 stk NATO 22mm, 2 stk spring bars 22mm og 1 stk verktøy:

IMG_0564.jpg


Seiko SKX007 med 3-stripet NATO:

IMG_0570.jpg


IMG_0568.jpg


Med frakt kom alt på $ 43,75. Absolutt verdt det.
 
Må vekke til live nato-tråden igjen :)

Noen som kan gi meg råd om hvor jeg finner natoer i antifarger, dvs nedtonede eller "skitne" farger? Vil gjerne ha tettere vev også slik at den blir ganske glatt. Bildet under viser et perfekt eksempel på det jeg er ute etter. (Dress og skjorte er for øvrig også dritlekre. I det hele tatt spot on kombo med den remmen.)

959388d1359892244-should-nato-straps-used-expensive-watches-nato-8.jpg


@Anders, hvor har du kjøpt de gull-natoene et par sider tilbake? Regner med de finnes i blank også?
 
Redigert av en moderator:
Archimede Pilot på brun vintage Nato i lær. Utruleg behageleg og tøff.

archimede-pilot-0082.jpg
 
@Tore

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men si i fra om du finner noe tilsvarende. Fresht, spesielt på litt dressy ur med hvit skive. Kanskje det funker på UTM også? På en Master Calendar er det en killerkombo, det er jeg overbevist om.
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte 5 NATO straps av cheapestnatostraps.com (link) for noen dager siden, og i dag droppa de ned i postkassen. Jeg må si jeg er imponert hvor mye man får for pengene på denne siden. :) Virker som det er god kvalitet også!

QJkOcpb.jpg


K1qnK5L.jpg

Ny en på jobb beateren!

Dh3KRWv.jpg

Denne komboen syntes jeg ble knall. hvit skive passer bra med marineblå. :)

MNZeXem.jpg

Skinn og speedy ble enda finere en jeg hadde trodd.

zs5tngc.jpg

hmmmm... nja, veit neimen ikke hva jeg syntes om denne! :/

kQD6un9.jpg

Dette syntes jeg ble den meste velykkede komboen av de alle. Nesten litt racing feel over klokka.:p

Beklager dårlige bilder. Bildene er også amatørredigert ut av proposjoner, men sånn går det da SLR`en ikke er tilgjengelig og rå-bildene var forferdelige! :)
 
Må vekke til live nato-tråden igjen :)

Noen som kan gi meg råd om hvor jeg finner natoer i antifarger, dvs nedtonede eller "skitne" farger? Vil gjerne ha tettere vev også slik at den blir ganske glatt. Bildet under viser et perfekt eksempel på det jeg er ute etter. (Dress og skjorte er for øvrig også dritlekre. I det hele tatt spot on kombo med den remmen.)

959388d1359892244-should-nato-straps-used-expensive-watches-nato-8.jpg


@Anders, hvor har du kjøpt de gull-natoene et par sider tilbake? Regner med de finnes i blank også?

@Tore fått innspill på off farger? Vil også ha sånne :)
 
Redigert av en moderator:
De tåler nok mye mer enn det. Noen av mine er identiske etter flere maskinvasker. Litt klor er en mulighet, men da blir de jo lyse. Og du kan ikke vaske deg til tett vev. nei, her må nok riktige remmer lokaliseres.
 
Noen som har noe info om når Norges nato kommer tilbake i webshopen?

Splitter nye Tidssonen NATO er ventet på lager i siste halvdel av denne måneden. Har byttet produsent og gjort noen små oppdateringer: Blant annet inngravert spenne og ikke tre ulike breddestørrelser (20, 22 og 24 mm).

Mer informasjon kommer! :)
 
De tåler nok mye mer enn det. Noen av mine er identiske etter flere maskinvasker. Litt klor er en mulighet, men da blir de jo lyse. Og du kan ikke vaske deg til tett vev. nei, her må nok riktige remmer lokaliseres.

Jeg tipper den Natoen følger med en aller annen moteklokke, jeg har søkt opp og ned uten å finne tilsvarende.
 
Liker veeeeeldig godt NATO. Men jeg bruker NATO når jeg skal være casual. Ikke til skjorte/dress eller skjorte/genser. Det ser litt rart ut, bruker heller lær eller lenke da.
 
Da har jeg endelig fått rotet meg til å få tak i noen NATO reimer jeg og.
Har alltid likt looken, men ble overasket over hvor behagelige de var å bruke.

Telefon var beste tilgjengelige kamera, så kvaliteten er så som så.

Dagens arbeidsbenk












 
Jeg har brukt den i dag og er veldig fornøyd, må ta noen bedre bilder etter hvert.
Syns den kledde Natoen godt selv. :)
 
Redigert: