Ja, vi elsker nato-rem

Fine og fargerike Nato mikkemus23!

Skal du forsøke med hulken på nato også? Selv liker jeg lenken så godt at jeg foreløpig ikke har forsøkt.

Det kan vel umulig fungere med annet enn sort i så fall? Gode muligheter for grelle kombinasjoner der. Akkurat den klokken tror jeg trives best på lenke.

Når det gjelder perlon har jeg bestilt noen Eulit fra Yelly´s. God service og greie priser, men de varierer litt i bredden, fra 19,7-8 og helt ned i 19,0. Litt kjedelig med glipe, og så er de litt tynne og stive. Jeg vil også gjerne høre hvor folk får tak i litt tykkere perlon, gjerne med litt grovere eller mer tydelig struktur i veven.
 
Jeg vil også gjerne høre hvor folk får tak i litt tykkere perlon, gjerne med litt grovere eller mer tydelig struktur i veven.

"Brillehjørnet" :).

De fleste som selger kvartsur og polaroidbriller bruker å ha litt sort perlon under disken.
 
Jeg la inn dette bildet på Dagens klokke også, men når det er en egen tråd om temaet slenger jeg bildet inn her også:
 
Oransje Casio F-91w på nato.

d5a1fe65-d3da-2f9e.jpg


Usikker, men trur kanskje desse klokkene passar best me original reim?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
 
Har leket meg med klokkene mine i dag.

Hadde aldri trodd jeg skulle forsøke nato/ zulu på hulken. Har hatt den i over ett år og har aldri vurdert å prøve. Før nå.

Kommer nok til å bruke nato en stund. De brede lugsene virker smalere og den ligges om støpt.

Forsøkte noen varianter men det blir skinn og perlon jeg kommer til å bruke.

P1040446.jpg

P1040439.jpg

P1040438.jpg

P1040454.jpg

P1040449.jpg

P1040450.jpg
 
Tenkte å kjøpe meg norgesnatoen fra webshopen, men lurte på om noen har et bilde av den på en submariner? :) Meg og søkefunksjonen er ikke bestevenner, så har ikke funnet noe :p
 
+1. Bare positive opplevelser med straps.no. Gratis frakt og superrask levering når jeg handlet der...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Jeg opplever at kvaliteten på straps.no-Natoene ikke er helt topp. Mulig jeg har blitt noe kresen som mangeårig Nato-fan, men jeg synes at de remmene TS-webshop kaller Mod-straps og ikke minst Maratac-natoer er vesentlig mer holdbare og slitesterke. Jeg foretrekker for øvrig også rlt og Gnomon sine fremfor straps.no.
 
Kan rapportere at min nato reddet klokken fra å havne på 190 meters dyp idag... (Godt den er wr ratet til 200m8)
Skulle sjekke klokken, og der hang den jaggu meg på bare en springbar