Jaeger-LeCoultre-tråden

Så fornøyd med min nye Reverso at jeg legger ut et bilde her også :)

P5262278_zpsogq056hb.jpg
 
Så fornøyd med min nye Reverso at jeg legger ut et bilde her også :)

P5262278_zpsogq056hb.jpg
Gratulerer! Mengden dyrt stål her på TS stiller jeg meg noe likegyldig til, men dette får virkelig hjertet til å hoppe over et slag. For et kunstverk. Takk som deler, og måtte den bli delt hyppig i overskuelig framtid.
 
  • Liker
Reaksjoner: Flippin
Hos meg var det en safequeen, så ja, den ble godt ivaretatt :). tror @braza2013 også behandlet den med verdighet!

Forøvrig er det eneste ur jeg har solgt som ønskes tilbake etterhvert! Gratulerer med sportsuret over alle;)
 
Har fått sansen for Reverso (hvem har ikke). Jeg kjenner ikke modellene så godt. Slik jeg har forstått det er det Grande som er de litt større modellene. Er det noen av disse som har dato, safir bakside og manuelt opptrekk? Som Grande Reverso 976, men med dato... Finnes dette?
 
Har fått sansen for Reverso (hvem har ikke). Jeg kjenner ikke modellene så godt. Slik jeg har forstått det er det Grande som er de litt større modellene. Er det noen av disse som har dato, safir bakside og manuelt opptrekk? Som Grande Reverso 976, men med dato... Finnes dette?

grande reverso calendar: dato, dag, måned og månefase.

 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale og aek
Vanskelig :) Liker godt datoen på fremsiden av Grande GMT, men resten av calendar... Er i utgangspunktet ute etter å orientere meg. Er det noen modeller som har gått ut som kan være aktuelle?
 
Jeg er av den mening at Reverso passer til så mye mer enn bare dress, byttet over til fra strutsereim til en Horween Shell Cordovan reim nå og syntes det ble veldig fint og ikke så formelt. Gikk for den vanlige spennen i stedet for foldespennen da jeg syntes det passer bedre til den tynne reimen.

P6012283_zps39jmirqg.jpg


P6012288_zpswxiwh6xn.jpg
 
Takk @andres og @Wangensten! Kjekt at Reverso fungerer på så mange forskjellige type reimer, jeg har en svart perlon som jeg tenker å teste ut når (hvis) det blir sommer i Bergen.