Jaeger-LeCoultre-tråden

Reverso er definitivt et sportsur.
3tVQyku.png


Ingen rotor som spinner ukontrolert slik som Patek Philippe Aquanaut. ;)
 
Pent @Flippin ! Kom denne etter at du registrerte deg i leClub? Det slo meg nå at jeg fortsatt ikke har sett noe til denne "velkomstgaven" etter at jeg kjøpte en JLC i fjor, så nå sendte jeg en liten melding til dem :)
 
Pent @Flippin ! Kom denne etter at du registrerte deg i leClub? Det slo meg nå at jeg fortsatt ikke har sett noe til denne "velkomstgaven" etter at jeg kjøpte en JLC i fjor, så nå sendte jeg en liten melding til dem :)

Den kom etter at jeg meldte meg inn i LeClub ja, sikkert ikke dumt å sende de en melding :)
 
Fikk en kjekk pakke i posten fra JLC i dag, god service å sende ut slikt gratis på tross av at klokken min er femten år gammel!

AC4B7549-1E18-4867-8AE7-30AD04B8312D_zpslxw5yyo7.jpg


4800AE3F-CDC2-4FF5-9F6C-C6F4148210BF_zpshv0apinb.jpg


1233277B-9EF8-4424-94DD-DAB72865F7FE_zpsyibh7igl.jpg


Reversoen satt fint der!

Haha, artig, min kom også igår! Har tidligere fått en av IWC, men synes denne ga litt mer kvalitetesfølelse! :D
 
Interessante nyheter fra Daniel Riedo, CEO Jaeger-LeCoultre:

A seventh product line will be added to the catalogue this autumn. Can you tell us more?

It will be positioned between the Master and the Duomètre, at price points between €10,000 and €20,000, and will incorporate special technical refinements. This development is taking place alongside the gradual withdrawal of models with a definite sports style which are generally based on partnerships, such as the one with Aston Martin that has now ended. We will of course continue to exist in the sport watch segment, but with sophisticated designs. Apart from that, there will be some exciting developments for the 85th anniversary of the Reverso, revealed at Salon International de la Haute Horlogerie in Geneva next year, with a complete revamp and new models. We will be making this a shorter range while further accentuating the signature features for even more visible, more identifiable products.

https://journal.hautehorlogerie.org/en/article/the-subtle-charm-of-jaeger-lecoultre/
 
  • Liker
Reaksjoner: Anders