Jaeger-LeCoultre-tråden

Om det skulle være noen som sitter på gjerdet, og vurderer å slå til på den Master Memovox som ligger på KS, så er det bare å slå til IMHO. Det er et utrolig flott ur, og Memovox er en av de kuleste komplikasjonene!
20150219_104124.jpg
 
Fullmåne i dag! (arkivbilde, heller ikke min klokke dessverre)
Vis vedlegg 12212
Jeg oppdaget det da jeg skulle stille klokka etter Watchville-appen "på vei ut døra" i morges. Det var *nesten* så jeg snudde for å bytte klokke i stedet for å rekke møte.

Man sier jo at månefase er en estetisk vellykket men fullstendig ubrukelig komplikasjon. Jeg innser nå at det er en "oppfordre litt ekstra til bruk"-komplikasjon, og det er jo ingen dum ting.

Siden JLC'en tross alt ikke kom på armen i dag får vi ta med et bonusbilde (som garantert er å finne et annet sted i tråden).

IMG_20150213_085131_1_zps429a3774.jpg
 
Heisann,

Noen som har en formenelse om markedet for Geophysic 1958, innenlands eller utenlands?

Takker for alle betrakninger deromkring.
 
Noen som har eller har hatt en Reverso Grande Date 8 Days og kan si noe om hvordan den bærer? Er for tiden inne i en Reverso-fase, og denne modellen tiltaler meg voldsomt. Er imidlertid noe spørrende til høyden, 12 mm, på en rektangulær kasse. Gjerne wrist shot, om noen har.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Noen som har eller har hatt en Reverso Grande Date 8 Days og kan si noe om hvordan den bærer? Er for tiden inne i en Reverso-fase, og denne modellen tiltaler meg voldsomt. Er imidlertid noe spørrende til høyden, 12 mm, på en rektangulær kasse. Gjerne wrist shot, om noen har.















Sammenlignet med Tribute 1931



Håper dette hjalp, jeg tenker ikke på tykkelsen som negativ. Gjør heller at klokken passer bedre til alt mulig, t-shirt og dress.
 
@andres Takk skal du ha, bildene er til stor hjelp. Jeg har en TT1931, så det er tykkelsen som er det springende punktet. Da er det interessant at du ikke synes det er negativt.
 
@andres Takk skal du ha, bildene er til stor hjelp. Jeg har en TT1931, så det er tykkelsen som er det springende punktet. Da er det interessant at du ikke synes det er negativt.

Den er en god del tykkere såklart, men blir da noe mer uformell. Som passer meg bra.
 
Noen som har noe formening om hvor vanskelig det er å få tak i JLC Reverso "Shadow" GT?

Ukjent modell for meg frem til igår da den ble spottet på en kunderep.