Jaeger-LeCoultre-tråden

Så skal man altså ikke alltid tro på hva de sier i Old Bond Street. Men jeg var litt spent på hva jeg ville motta etter å ha lest hva @thomask ble fortalt. Det er ikke første gang jeg handler med Watchfinder, og de skuffet ikke denne gangen heller. Klokken ser ut til aldri å ha vært ute av boksen. :)
IMAG0894_zpsfkldrrad.jpg
Grattis med ennå en uhørt flott Reverso @uret! Nydelig trio du har der.
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Så skal man altså ikke alltid tro på hva de sier i Old Bond Street. Men jeg var litt spent på hva jeg ville motta etter å ha lest hva @thomask ble fortalt. Det er ikke første gang jeg handler med Watchfinder, og de skuffet ikke denne gangen heller. Klokken ser ut til aldri å ha vært ute av boksen. :)
IMAG0894_zpsfkldrrad.jpg
:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 
Så skal man altså ikke alltid tro på det de sier i Old Bond Street. Men jeg var litt spent på hva jeg ville motta etter å ha lest det @thomask ble fortalt. Det er ikke første gang jeg handler med Watchfinder, og de skuffet ikke denne gangen heller. Klokken ser ut til aldri å ha vært ute av boksen. :)
IMAG0894_zpsfkldrrad.jpg
Er jo helt hull i hodet at man skal sitte å skryte på seg et kjøp som i dette tilfellet ble gjennomskuet etter få dager... Vedkommende i butikken viste meg til og med klokken stolt frem!

Men to the point, gratulerer så mye med en utrolig kul Reverso! :D Veldig stilig at vi har to av disse i Norge, og ikke minst at du satt klar da den ble lagt ut, jeg kan forestille meg at det ikke tok lange tiden fra den ble lagt ut til du hadde slått lynhardt ned ;)
 
Jøss, det er nødt for å være nr 00/26 han viste deg, den er så vidt jeg vet i butikken. Kan tenke meg at det var Davide du snakket med @thomask , en liten tynn italiener? :)
Husker dessverre ikke hvilket eksemplar det var, kan godt tenkes det var nummer 00. Gir jo også mening at den skal befinne seg der :)

Det stemmer, han virker egentlig som en hyggelig type!
 
  • Liker
Reaksjoner: uret
Jeg har Deep Sea og synes den er fantastisk på alle måter. Men synes også FFB er lekker. Chrono vs dato. Skiven på Deep Sea er rå! Remmer generelt er vel ikke JLC sin sterkeste side, men den på Deep Sea er virkelig fin. Usikker på holdbarheten på remmen.:)
Synes spesielt er chronograph function indicator en utrolig kul funksjon som også estetisk er veldig lekker.

Forøvrig oppsummerer du det godt opp, for begge klokkene har en lang liste med pro's ved seg, uten at man egentlig har mye å sette fingeren på på det negative, for å kunne fatte en beslutning. Hadde begge på lanken forrige helg, og veldig vanskelig å kunne foretrekke én fremfor en annen.... Men, finnes verre ting å bekymre seg for! :D