Gå for 14060M før den er "gone" ser at urverket.no ikke har denne lenger. Har produksjonen stanset mon tro!? Denne fader nok bare stille og rolig ut...
Nå må man kutte ut disse spekulasjonene
Rolex fader nok ikke ut denne populære modellen, uten å erstatte den med en annen
Ja, for den sorte skiven er ikke kald og mørk?
Jaja... Jeg spekulerer i alle fall at Urverket ikke velger å selge denne mer. Rart når du sier den er så populær
Jeg vet at dette ble diskutert på TRF tidligere, da Rolex valgte å ta den bort fra hjemmesidene sine. Men, det har ikke kommet noen signaler fra Rolex om at den forsvinner ut av sortimentet. Jeg har heller ikke hørt noe om dette fra AD.
Det er nok mer sannsynlig at den blir oppgradert ved neste Basel, alternativt i 2013
Heuer, regner med du har vært i butikken og tafset på nye explorer 2. Hva er det du ikke liker med den? Tenkte å kikke på den en dag. Jeg har forrige modell på armen nå og har hatt den nesten kontinuerlig på hånden i nesten tre uker. Synes det er en fantasitisk klokke med hvit skive. Så er spent på hvordan den nye fles på armen.
Kjøp den en spillter ny 14060M. Den har alt du trenger samtidig som du får "ny-klokke-følelsen".
Absolutt den ultimate Rolex!!! Punktum...
Liker ikke nyfølelsen..den minner meg altfor mye om følelsen av at jeg nettopp kastet bort x antall tusenlapper ut et vidåpent vindu
Liker ikke nyfølelsen..den minner meg altfor mye om følelsen av at jeg nettopp kastet bort x antall tusenlapper ut et vidåpent vindu
Det lønner seg alltid å kjøpe brukt, da trenger du heller ikke å være så redd for å få små riper på klokken (et mareritt når du har en helt ny Rolex klokke) !
Velg den Rolex klokken du trives best med på håndleddet, den du liker best å kikke på hver dag. Vil du være helt safe så gå for en 16610 sub med dato, eller GMT master 16710. Dersom du liker de nye mere "feite" kassene bedre å keramisk bezel så gå for sub 116610c, denne får du brukt for 38-40k.
AW