Hvaer det med disse 36millimeterne? Jeg synes 40mm er grensa nedover.
Det er trendy å like små klokker
Ikke blant folk som er opptatt av klokker og vil uttrykke/vise det?Det er vel heller det motsatte som er sant..?
Andersen har rett. Definitivt trendy på TS å like små urDet er vel heller det motsatte som er sant..?
Ikke blant folk som er opptatt av klokker og vil uttrykke/vise det?
Andersen har rett. Definitivt trendy på TS å like små urVis vedlegg 81306
Andersen har rett. Definitivt trendy på TS å like små urVis vedlegg 81306
Denne er så merkelig for den er så utypisk generell konsensus på klokkeforum, i hvilkensomhelst bildetråd på watchuseek viser allefall 50% av bildene overhengende lugs og "it looks great" kommentarer.
Og på de fleste klokkeblogger pleier kommentarene gå på at det meste over 40mm er for stort. Har jeg inntrykk av. Som en slags motvekt til stor klokke trenden som har vært. Som en slags måte å utrykke at man er in the know eller "wis".
Samme gjelder hvilke merker det er legitimt å like.
At folk skriver it looks great på slikt som over her er vel like mye at folk vil være snille. Tror jeg da
Og på de fleste klokkeblogger pleier kommentarene gå på at det meste over 40mm er for stort. Har jeg inntrykk av. Som en slags motvekt til stor klokke trenden som har vært. Som en slags måte å utrykke at man er in the know eller "wis".
Samme gjelder hvilke merker det er legitimt å like.
At folk skriver it looks great på slikt som over her er vel like mye at folk vil være snille. Tror jeg da
Vi ser for mange bilder av 50kg små kinesere som bruker klokker i eller over 44mm og ender med å se ut som de har en bildekk med en familie pizza på toppen.
Man må ikke glemme at noen kan bruke 47mm klokker uten problem.
I dag prøvde jeg en mannlig utgave fra Rolex og fikk en dameklokke følelse: sannheten er at ikke alle er "skapt" for klokker under 40mm.
Vis vedlegg 82988
Men det er helt sant. Å velge en klokke med riktig størrelse til sitt håndledd er avgjørende for at klokken skal se bra ut på armen. Og her er alle forskjellige og det finnes i så måte finnes ingen klar "fasit", men det finnes størrelser som vil se bra ut på de aller fleste. 40-42mm er nok nær opp til dette punktet.
Et eksempel, her er to bilder av en Seiko "Turtle" med kasse på 45mm i diameter.
Ugg ugg!Tips : folk fra Asia har aldri noe hår på armene , de har for mye Sapiens inn i seg.
Kraftig hårvekst på armene tilhører de som har sterke Neandertal gener
Ikke sett den skiven før.... ser ut som en hvit Explorer...Vi ser for mange bilder av 50kg små kinesere som bruker klokker i eller over 44mm og ender med å se ut som de har en bildekk med en familie pizza på toppen.
Man må ikke glemme at noen kan bruke 47mm klokker uten problem.
I dag prøvde jeg en mannlig utgave fra Rolex og fikk en dameklokke følelse: sannheten er at ikke alle er "skapt" for klokker under 40mm.
Vis vedlegg 82988