Kjære Tudor - Basel 2018

Denne var jo litt lovende:

28152589_1676924342421733_3041305216046596096_n.jpg

Uten! Jeg krysser forresten fingrene for at det ikke kommer en ny tudor sub' da det sannsynligvis vil virke svært negativt inn på min økonomi.


Kul farge, men ellers krysser jeg fingrene for at Tudor holder seg langt unna mercedes-visere. Tror forresten ikke til at de kommer til å gå den veien uansett, for nærme storebror.
 
Med eller uten cyclops?

f7be3bb8497289bc5742a9ef65d030df895e971c.jpg


6461ec396fa992a26130733425b2a1603232d79c.jpg

Helt klart uten. Men kan ikke helt forestille meg at det er plass for denne modellen i tillegg til Black Bay og Pelagos. Da begynner Tudor å bli litt snevre i sine design.
Faktisk synes jeg North Flag er det kuleste som har kommet fra den fronten de siste årene. Vet at jeg da er i et lite mindretall, men setter pris på at merkene strekker formspråket sitt litt og kommer ut med noe nesten helt nytt.
 
Faktisk synes jeg North Flag er det kuleste som har kommet fra den fronten de siste årene.

Som inhabil North Flag-eier så er jeg selvsagt helt enig! (Jeg synes samtidig at Black Bay Chrono også er en fantastisk kul klokke, og kommer på en god andreplass).

Jeg hadde derimot gjerne sett at tudor submariner (snowflake) ble relansert til fordel for de andre Black Bay-modellene. - De har en såpass etablert historie, at jeg tror at den fint kunne eksistert side om side med Rolex submariner. Men jeg tror nok at du har rett i at det neppe kommer til å skje.
 
  • Liker
Reaksjoner: bruno47
Helt klart uten. Men kan ikke helt forestille meg at det er plass for denne modellen i tillegg til Black Bay og Pelagos. Da begynner Tudor å bli litt snevre i sine design.
Faktisk synes jeg North Flag er det kuleste som har kommet fra den fronten de siste årene. Vet at jeg da er i et lite mindretall, men setter pris på at merkene strekker formspråket sitt litt og kommer ut med noe nesten helt nytt.

North Flag har vokst på meg siden lanseringen, og jeg synes det er en skikkelig kul klokke. Tudor skal ha litt ære for å tørre å gå utenfor allfarvei og slippe en klokke med et såpass særegent design. Litt apropos det som blir diskutert i Baseltråden i det generelle klokkeforumet. :)
 
Som inhabil North Flag-eier så er jeg selvsagt helt enig! (Jeg synes samtidig at Black Bay Chrono også er en fantastisk kul klokke, og kommer på en god andreplass).

Jeg hadde derimot gjerne sett at tudor submariner (snowflake) ble relansert til fordel for de andre Black Bay-modellene. - De har en såpass etablert historie, at jeg tror at den fint kunne eksistert side om side med Rolex submariner. Men jeg tror nok at du har rett i at det neppe kommer til å skje.

De har jo sett konsekvensen av hva der gjør med merkevaren tidligere. Etter å ha relansert seg tipper jeg de kommer til å unngå rolexer med tudor på skiven.
 
De har jo sett konsekvensen av hva der gjør med merkevaren tidligere. Etter å ha relansert seg tipper jeg de kommer til å unngå rolexer med tudor på skiven.

Jeg kjenner nok ikke til historien godt nok til å forstå hvorfor en Tudor Snowflake skulle bli et problem for Rolex eller vice versa, men jeg tror nok ikke at det er sannsynlig at det kommer en relansering.
 
Har mest trua på Tudor i år, tror at de slipper noen vulgære fargeklatter i samme forpakning, mulig også LE.
Men at de starter med Submariner igjen, blir som å ha barn med søstre si.. Det er forbehold fortiden.

Hvem hørtes jeg ut som nå? :D

@Jone Jeg håper virkelig ikke at Pelagos kommer i stål, hvem har biceps for noe sånt? :p
Men det er vel på tide at de slutter med LHD Pelagos i år eller neste år. -Bare en gjetting.