Jeg føler på meg det blir en Patek Philippe i år.
Etter litt modning er det klart for å sette handling bak ordene.
Denne modellen er dog vanskelig å få, så det blir med litt tålmod i bunn.
Men det skal gå.
Hvilken modell, Moore?
Jeg har alltid vært litt svak for PP. Særlig de rene Calatravaene og ikke minst de diskrete dykkerurene.
Men jeg har innsett at de er for dyre for meg sånn jeg har det nå... Tre små barn, to hytter og en plankehaug av et hus...
Ellers har jeg det bra ....
Målet for 2010 blir for min del er en Rolex sub eller en PAM. Problemet er at fruen også ønsker seg en submariner etter at jeg var dum nok til å ta henne med til en forhandler i stavanger for å prøve en... Dette blir et dyrt klokkeår folkens.. .hehe
Tja.
For øyeblikket tar jeg meg selvi å surfe mye på Explorer I og II (damn you JoLu!), Sub 5513 (var klar for den KarlFr hadde til salgs rett før jul, men den ble solgt før midlene var på konto) og Sub 14060.
I tillegg ble jeg litt forelsket i Speedy etter at jeg ga bort (doh!) en reduced til the old man. Må bli en Pro.
Ja, og etter at jeg tapte en eBay-auksjon for en Universal Geneve Compax Cronograph fra slutten av '90 for noen uker siden klarer jeg ikke la være å tenke på en slik. Noen som vet hvor den Dag Braanaas hadde til salgs for en stund siden endte opp?
Fader. Dette blir dyrt.
Anders: tror det blir vanskelig å selge noe - alle urene i samlingen din er jo "must haves"!
Klassisk tidløst design, gratulerer
Hva blir deres gjeveste kjøp i år?
Jeg vurderer sterkt å prøve meg på Rolex i år, iallefall dersom det kommer en ny SS sub i år (no-date).
Ulempen er jo at noe må vike for at jeg kan realisere dette da jeg har sprengt klokke-budsjettet for 2010 allerede