J
jayeff
Guest
Ja, det er bare å ramse opp! Ser du selger unna litt idag, får kjappe deg å få inn noe nytt da, så listen kan bli lenger![]()
Det er nok noe på vei inn, dersom den går ut til en grei pris
Ja, det er bare å ramse opp! Ser du selger unna litt idag, får kjappe deg å få inn noe nytt da, så listen kan bli lenger![]()
PAM 210, Rolex Deepsea og Breitling Avenger Skyland inn for min del så langt.
Og det gjenstår kun ett ur på handlelisten min i år(men det er alt for lenge igjen av året til å være så bastant...)
grattis med tidenes kuleste klokke. Post noen bilder![]()
Tja.
For øyeblikket tar jeg meg selvi å surfe mye på Explorer I og II (damn you JoLu!), Sub 5513 (var klar for den KarlFr hadde til salgs rett før jul, men den ble solgt før midlene var på konto) og Sub 14060.
I tillegg ble jeg litt forelsket i Speedy etter at jeg ga bort (doh!) en reduced til the old man. Må bli en Pro.
Ja, og etter at jeg tapte en eBay-auksjon for en Universal Geneve Compax Cronograph fra slutten av '90 for noen uker siden klarer jeg ikke la være å tenke på en slik. Noen som vet hvor den Dag Braanaas hadde til salgs for en stund siden endte opp?
Fader. Dette blir dyrt.
Anders: tror det blir vanskelig å selge noe - alle urene i samlingen din er jo "must haves"!
Er det ikke noen som planlegger et siste klokkekjøp før vi bikker inn i 2011?![]()
Dersom jeg faller for noe av det nye som Rolex lanserer i Basel er det vel en fare for at det blir noe spitter nyttEllers mangler samlingen min både en hvit Explorer II og en Sea-Dweller. Venter dessverre en del andre utgifter i år, så egentlig burde jeg nøye meg med en G-shock eller Seiko. Eller, Gud forby, selge noe :?
Jeg har til nå i år brukt ca. 50% av alle mine inntekter reste av året(med forbehold om at jeg ikke vinneri lotto.) Så for min del er jeg fornøyd. Tror jeg... skal hente en Seiko etterpå.
Så i år har det blitt
Breitling Chronomat
Certina DS First 200m
IWC Da Vinci
Rolex GMT Master II 116710
Ingersoll Mickey Mouse lommeur ifra 50-60 tallet
Seiko SKX007
(håper ikke mamma leser dette)
Og 3 automatiske Kina-klokker for noen hundrelapper som jeg ennå venter på.
Og kanskje en kremt*Nixon Vega*kremt*kremt til fruen/piken.
Kanskje det er i år jeg endelig skal få kjøpt en Blancpain AquaLung?
HenrikTA; skrev:2011 blir et litt roligere klokkeår. Ser for meg 1-2 salg, og ca. like mange kjøp.