Hva blir deres gjeveste kjøp i år?
Jeg vurderer sterkt å prøve meg på Rolex i år, iallefall dersom det kommer en ny SS sub i år (no-date).
Ulempen er jo at noe må vike for at jeg kan realisere dette da jeg har sprengt klokke-budsjettet for 2010 allerede
Da er året nesten omme, og jeg er spent på hvordan det har utviklet seg for folket.
Jeg hadde 3 ønsker for 2010, men da dette ble skrevet i mars, så var de to første ønskene allerede innvilget.
Det første ønske var å bli kvitt det meste som var i samlingen, og kun ha 1-6 klokker. Det ble noen "FS" annonser de første mnd.
Det andre ønske var å kjøpe en Panerai 312, noe som ble gjort allerede i januar. Desverre måtte jeg selge denne for å kunne finansiere noe dykkerutstyr.
Som jeg skrev i første post, så hadde jeg veldig lyst å prøve Rolex. Jeg har alltid likt Submarineren, så det ble et naturlig valg for meg. Den første Sub`en ble kjøpt i vår, en 16610. Etter noen mnd så fikk jeg veldig lyst på en LV, og en byttehandel + cash ble gjort (jeg har en egen Rolex-pusher lokalt. Han har vært involvert i alle mine 3 Rolex kjøp. Han finnes også på sonen
)
I et snev av dårlig dømmekraft så ble LV`n solgt/byttet til et hyggelig medlem her inne.
Nå var jeg plutselig uten Panerai og Rolex... Det var en forferdelig opplevelse! Men det varte kun 7 dager. En 116610 ble kjøpt hos AD, og jeg tror det er det smarteste klokkevalget jeg har gjort i år. Den er perfekt for meg.
Men jeg er fortsatt uten Panerai, så det blir mitt største ønske for neste år.
Selvfølgelig ble det kjøpt & solgt en del andre klokker i løpet av året, men skal jeg ta med alt så blir det en avhandling jeg ikke har tid til
Jeg oppfordrer alle til å skrive en post om hvordan klokkeåret har vært for dere