Hugo Cabret
Støttemedlem
Hvor mye nedgang i power reserven mener dere er nok til å indikere service? Min seamaster mistet fire timer med Power reserve. Nøyaktigheten er ett pr sekunder i minus i døgnet, men der har en urmaker ordnet. Når den ble kjøpt gikk den 20 sek i minus.
Da blir det å vente en stund til!Jeg har bare hørt at du godt kan vente lenger. "Til det blir plagsomt" (les over natten eller naturlig liggetid).
Fire timer er nå ikke så mye. Jeg oppdaget i dag at min Rolex nå hadde gått ned til ca 30 timer. Det oppdaget jeg ved en tilfeldighet. Jeg hadde brukt en annen klokke en dag, og da ble den liggende på nattbordet. Da ble det greit å regne ut fra når jeg hadde lagt den der og til det den hadde stoppet på. Etter service hadde den 48 timer (var det vel). Jeg har ingen planer om service enda. Den går veldig korrekt.
8
Dette må da føles ut som en strikk rundt armen?
Vet ikke. @Hugo Cabret mente det (som du sikkert har lest), mens andre skryter av den. Kommer sikkert ann på brukeren og hvor stramt man vil ha reima. Jeg synes dette konseptet ser bra ut - og vurderer greia. Ulempen er at de kuleste er 22mm.Dette må da føles ut som en strikk rundt armen?
Hehe, er vel kun for humoren sin skyld.Nettmobbing? Eller du kan se humoren i det.... Det siste er vel det hyggeligste!
Kanskje en som vil inspirere deg til noe?
8
Hehe, er vel kun for humoren sin skyld.
Til den som vil ha rabattkoden, bare å ta den. Jeg kommer ikke til å bruke den.