Du har jo mye annet snacks og?Skal ta en titt men men siden smaken er som baken må jeg si jeg heller mer mot PO
F.eks. Tudor Pelagos og Blackbay.
Du har jo mye annet snacks og?Skal ta en titt men men siden smaken er som baken må jeg si jeg heller mer mot PO
Nye Pelagos med in-house hadde vært en kandidat hvis den ikke var i titanium. Black Bay er flott men føler jeg går ned et hakk siden den "kun" har ETA. Derfor jeg tenker PO med 8500 er det nærmeste valget
Tja, enn så lenge det ikke står noen på døren min klar for bytte så det fortsatt på et tidlig stadium liker best klokkene mine på lær nato men viktig å kunne bytte til gummi når jeg får lysten en gang eller to i mnd. Lenken må med for å ha en komplett klokke. (rart hvordan man lager seg sære regler i hodet jo eldre man blir )Høres ut som du har bestemt deg
Med din interesse og kompetanse på reimer er det vel kanskje et moment at IWC kjører eget system på flere modeller når det kommer til innfesting av reimer..?
Er det bare snakk om å bære klokka på lenke og gummi er det av mindre betydning.
En godbit på forsidene i dag ...
Dybdeomtale av den nye Lange 1
http://www.tidssonen.no/2015/11/a-lange-sohne-lange-1/
Kuttede tall er noe av det styggeste jeg ser.Er det bare jeg som ikke klarer å se forbi uten å irritere seg litt over designet når klokkemerker kutter tallene på skiven til fordel for subdials etc?
Kuttede tall er noe av det styggeste jeg ser.