- Medlem
- 27. des. 2014
Du tenke 33 innlegg for lenge.Var inne på samme tanken etter å endelig ha opparbeidet meg 100 innlegg. Følte meg snytt.
Hehe, derfor du lurte på om det var vanlig remfeste på iwcenEn 20mm «reimklokke». Damasko da37/47, zenith el primero rainbow(slik som den som @Greg plukka), eldre rolex evt tudor sub med matt skive.
Ellers jakter eg andre tips til 20mm «reimklokker». Altså klokker som kler ulike reimer...
Er den 20mm? Trodde den var 22mm..Hehe, derfor du lurte på om det var vanlig remfeste på iwcen
Hver gang Chr. Ward kommer med noe nytt får jeg lyst på. Har hatt tre så langt og vært fornøyde med alle. Og denne ser jo helt nydelig ut. Vil ha!
Artig historikk/klokke, dog grusom logo.
Fra Tore Askeland, publisert på Klokkeriet (!):
Dessverre. Sikkert mulig å finne ut.Vet du hvem forballspiller det var?
Dessverre. Sikkert mulig å finne ut.
Håper du tar en edit på denVar bare nysgjerrig, min morfar spilte på landslaget på den tiden.
Håper du tar en edit på den
Hvor store endringer/forbedringer blir egentlig gjort av for eks IWC og andre på et standard verk?
Sellita SW, ETA-2824/2892 etc.
Sikler på blant annet IWC sin Ingenieur modell 3239 som ser utrolig smekker ut i sin 10mm tynne kasse, men å betale 60.000? Hvordan "forsvares" dette? (Mot for eks en Milgauss.)
(Nå er det vel også slik at de ikke får et in-house verk i en slik kasse uansett, men.)
Hva koster et slikt verk? 400$? Greit nok det er Genta-design på klokken og det er sikkert en arbeidshest, men sliter med å få heeelt godfølelsen...
Kunne egentlig ønske at jeg ikke brydde meg om det og bare kjøpe den jeg hadde mest lyst på, men er redd for å angre
@Jon HenrikHei godtfolk. Hvor kjøper man støttemedlemskap nå? Har prøvd å se i nettbutikken men finner det ei.
Kommer du til å selge den igjen? Da vil du angre (om du kjøpte ny)..
Ellers har jeg testet klokken, og det er selvsagt en flott sak. Og jeg er jo for at man skal kjøpe det man har lyst på.