Tviler på at det holder, de vil ha bekreftelse på nypris, samtidig som de vil ha bekreftelse på at klokka er ekte.
Støttes. Det er jo til og med en for salg her inne,Jeg liker selv godt IWC sine "pilotur", men om du ikke finner noe der du liker, hva med å gå for et ur faktisk brukt av jagerflypiloter i nyere tid: Heuer flyback chrono fra 70-tallet? Luftforsvaret-utgaven om du kan finne en og er villig til å betale premien for et norsk ur, et tysk "Bund" hvis ikke
Evt en Lemania monospusher brukt av RAF-piloter?
Begge disse har jo en mye mer spennende historie enn pilot-inspirerte ur fra IWC og andre
OK - jeg savner et pilotur i samlingen. Pilot, flieger, B-uhr, kjært barn mange navn.
Jeg har dessverre ikke håndledd til å kunne gå med en IWC Big Pilot og synes ikke Mark XVII -XVIII tilfredsstiller kategorien pilotur.
Kjære Tidssonen - hvilke alternativer har jeg?
Denne artikkelen kan gi inspirasjon: http://wornandwound.com/the-affordable-observers-watch/
Si fra om det blir en samlebestilling fra OF, jeg trenger også noen snåle baretter+++Hvor kjøper man sære baretter? Jeg trenger én enkelskuldret på 1,3 x 10 mm. Esslinger har ikke, og Otto Frei har uforskammede fraktpriser.
Hvor kjøper man sære baretter? Jeg trenger én enkelskuldret på 1,3 x 10 mm. Esslinger har ikke, og Otto Frei har uforskammede fraktpriser.
Fant (omtrent) det jeg trengte hos http://www.watch-tool.deSi fra om det blir en samlebestilling fra OF, jeg trenger også noen snåle baretter+++
Muffdiver er noe man er, ikke noe man har på armen. Jeg driter således loddrett tynt i hvem som har dette på armen, texaner eller ei.. IMHO.@Skogsmatrosen Selveste @wristi på IG har en slik. Blir mye omtalt i episode 4 i Ontime podcast.
Er det noe sted i Oslo Sentrum som selger Nato 'over disk', til ok pris ?
(Tenker ikke Omega Nato til 2000,- )
Nå sitter jeg i solen og leser en gammel artikkel om Timex. Det er artig med et norsk klokkefirma av slike dimensjoner.
Det står at Timex nå lager luksusmerker! Dette er luksusmerkene Salvatore Ferragamo, Versace og Versus. Etter et raskt søk så sitter jeg med inntrykk av at dette er mer "luksusmerker" i 1500-kronersklassen. Quartz og bling-design, med andre ord .
Er det noen som kjenner mer til dette? Kom jeg inn i feil ende av skalaen? Det ville vært artig å ha en fin Timex.
8