Hrmf...! Lyst på en ny klokke, men vet ikke hvilken. Måtte bare få ut litt frustrasjon til noen som kanskje skjønner hvordan det føles.
Exp II Polar... Optimal men litt for liten
JLC Mstr Comp... Optimal men for classy
Aquatimer... Optimal men proprietært lenkefestesystem som umuliggjør nato uten stygge adaptere
Aquatimer Chrono... Som over
Disse i-landsproblemene man må stri med.
Hrmf...! Lyst på en ny klokke, men vet ikke hvilken. Måtte bare få ut litt frustrasjon til noen som kanskje skjønner hvordan det føles.
Exp II Polar... Optimal men litt for liten
JLC Mstr Comp... Optimal men for classy
Aquatimer... Optimal men proprietært lenkefestesystem som umuliggjør nato uten stygge adaptere
Aquatimer Chrono... Som over
Disse i-landsproblemene man må stri med.
Da er jo svaret enkelt. Som alltid her på sonen; Kjøp en Sub
[brannfakkel - men ikke støtende i noen retning] Har i grunn ikke lyst på noe som halve verden har. Like utilpass hver gang jeg ser en GMT II lik min egen. Heldigvis ikke så ofte at jeg vurdere å bytte den til noe mer unikt [/brannfakkel]
(IWC AT leder med et halmstrå for de som måtte lure )
Noen nettside som selger kvalitets reimer og baretter? Bortsett fra TS webshop og Gunnystraps. Ser etter skinn og nato reimer, samt kurvede baretter....
HCWL har denne for salg. F...!!!!!! jeg får aldri Pelagosen ut av hodet Dette uret kommer til å hjemsøke meg til jeg dør...
Beklager å måtte plage deg med mer Tudor Pelagos snadder, men har du lest denne grundige anmeldelsen fra Hodinkee's Benjamin Clymer??