Ikke aktuelt på lange tider men kjekt å vite at det går. Ser for meg at den kommer til å se rufsen ut med tiden. Svært så blanke disse stålurene er...@ Chronodiver: kan ikke tenke meg at det vil være noe problem. Jeg ville sendt en mail til Lervik og spurt.
Lykke til!
Når på dagen lønner det seg å stille dato på en klokke? Broren min kjøpte en Seiko skx009j av meg nylig som jeg aldri har brukt, har prøvd å stille datoen ved 2 anledninger men den skifter fortsatt dato på dagtid....
Kan bezel på EXP II byttes? Tenker at den er eksponert for deng og ding og ser på uret at den ikke er en del av kassen. Hilsen dummy
Still den 12 timer frem
Noen formening om hvor mye en urmaker skal ha for å pusse plexi? Er det verdt det, eller burde jeg kjøpe polywatch og gjøre jobben selv...?
Still den 12 timer frem
Noen formening om hvor mye en urmaker skal ha for å pusse plexi? Er det verdt det, eller burde jeg kjøpe polywatch og gjøre jobben selv...?
@Chronodiver : Tenkte denne artikkelen kunne være noe for deg.
Opinion: Fantasies Of Being A One Watch Guy, Inspired By A GMT From The Jungle — HODINKEE - Wristwatch News, Reviews, & Original Stories
"You see, he was that guy I will never be: the guy who wears one watch, and only one watch, all the time. "
Jepp , det er noe med det Flottt artikkel! Ting er ment for å brukes!
Tja, Omegaen hadde jeg i ti år. Kun siste halvår jeg byttet to ganger. Nå er jeg på nest siste urDet er absolutt en god holdning!
Men din holdning er vel å kjøre på som seriemonogamist?
: