Nice try.
Kunne jo sagt det samme om dine tidligere poster
Nice try.
Jaja. Du vet nok best antar jeg.Har levd en stund og jobbet steder du neppe kommer, internett og internasjonale priser var alltid tilgjengelig. Jo fattigere område, jo mere opptatt av internasjonale priser.
Løst relatert til dette, mener å ha lest at Rolexbutikken i Dubai er helt enorm. Men den er også "tom" for alt som ikke er gull eller ukurant?
Det er mer eller mindre korrekt. Var ikke mye annet enn datejust i butikken. (Par måneder siden)Løst relatert til dette, mener å ha lest at Rolexbutikken i Dubai er helt enorm. Men den er også "tom" for alt som ikke er gull eller ukurant?
Vel butikken er en del år gammel (den som ligger på Dubai mall) og den er smekk full av klokker, men bare ikke så mange av sub’s, daytona’s etc. Veldig mye til kvinner der....Rart å lage en så stor og flott (?) butikk uten å ha varer å sette i hyllene.
Aha... den har jeg faktisk ikke sett noen av gangene jeg har vært der etter mai 18... bare den som ligger inne i Dubai mall ved de andre merkene.https://www.seddiqi.com/journal/dubais-new-flagship-rolex-boutique-offers-unique-experience/ denne jeg siktet til. Står at den åpnet for under ett år siden?
Ja de har jo ganske mye annet enn submariner og daytona i stål.
Barettbytte hver 1,5 år? Glem det, his du bruker klokka som en daily beater kan du ha fokus på jobb og ikke Pelagosen - den takler det. Har min SeaDeller 16660 ennå - den har vært min beater siden 1984 og har hatt en service i 2006, et lenkebytte pga slitasje og ett barettbytte på 35 år.Barett bytte på min 1,5 år gamle Pelagos.
Jeg synes at det er greit å være på den sikre siden.
-Fast rutine-
Trykktest hvert år eller oftere
Barett bytte hvert 1,5 år
Smøre/ bytte pakninger hvert 2,5 år
Barettbytte hver 1,5 år? Glem det, his du bruker klokka som en daily beater kan du ha fokus på jobb og ikke Pelagosen - den takler det. Har min SeaDeller 16660 ennå - den har vært min beater siden 1984 og har hatt en service i 2006, et lenkebytte pga slitasje og ett barettbytte på 35 år.