Jo holder med her, renhold med såpe, vann og tannkost av lenker og baretter gir mindre slitasje og er bedre enn bytte.
AD anbefalte å legge klokka over natten i mildt zalo vann en gang i uka. Blir skinnende ren og blank
Jo holder med her, renhold med såpe, vann og tannkost av lenker og baretter gir mindre slitasje og er bedre enn bytte.
Barett bytte på min 1,5 år gamle Pelagos.
Jeg synes at det er greit å være på den sikre siden.
-Fast rutine-
Trykktest hvert år eller oftere
Barett bytte hvert 1,5 år
Smøre/ bytte pakninger hvert 2,5 år
Tror vi vet hvem eieren av denne her er nå...Ja tenk å ha såpe,eller gud forbye noen unaturlige og ekkle hudceller på klokken sin... Fysj av meg, de jo bare å kaste den da.
Godt du bekrefter mine antakelser med den posten.
(Og om du tror penis er selvrensende, så tar du feil)
Tror vi vet hvem eieren av denne her er nå...Vis vedlegg 132405
Om noen nå begynner å argumentere med at cw har valgt gul lume fordi det var det som var finest og at det ikke er fake patina.
Jeg klarer ikke forstå hatet mot etterlignet patina?Om noen nå begynner å argumentere med at cw har valgt gul lume fordi det var det som var finest og at det ikke er fake patina.
Jeg har generelt et problem med noe som utgir seg for å være noe det ikke er. Fauxtina er derfor alltid en 100% dealbreaker for meg.Jeg klarer ikke forstå hatet mot etterlignet patina?
Kjøper du for eksempel alltid rå-denim olabukser? Eller er det en mulighet for at det er en tilgjort slitasje på disse også, i form av 'stonewash'?
Etterlignet patina selger, og er et hyggelig kompromiss for de som ikke ønsker (potensielt) skjørt, men autentisk 'vintage'-ur, men liker utseendet. Akkurat som det er noen som kjøper olabuksene sine forhåndsrevet i filler.
Hver sin lyst tenker jeg. Og disse CW-urene var fine.
Jeg klarer ikke forstå hatet mot etterlignet patina?
Kjøper du for eksempel alltid rå-denim olabukser? Eller er det en mulighet for at det er en tilgjort slitasje på disse også, i form av 'stonewash'?
Etterlignet patina selger, og er et hyggelig kompromiss for de som ikke ønsker (potensielt) skjørt, men autentisk 'vintage'-ur, men liker utseendet. Akkurat som det er noen som kjøper olabuksene sine forhåndsrevet i filler.
Hver sin lyst tenker jeg. Og disse CW-urene var fine.