En artig og lite kjent komplikasjon. Løp og kjøp, du finnern på Finn!
Robust Klokke med Lighter - FINN Torget
Mange lesere spør hvorfor Lahlum går med to klokker.
- Jeg vil si at det er et av de minst interessant spørsmålene jeg stadig får, sier Lahlum til det.
Han peker på at han ofte har travle dager der det er avgjørende å vite hva klokken.
- Jeg vet at om jeg bare går med en klokke og den går tom for batteri, så vil dagen bli veldig dramatisk. Blant alle pyntegjenstander folk går rundt med, så er klokke noe du ofte får bruk for - og noe jeg ofte har fått bruk for.
Huff, sier jeg bare.
Såååå, du vil IKKE ha en dyr klokke med "I am the sword in the darkness" skrevet på remmen??
Denne artikkelen hadde jeg ikke lest før nå (selv om den helt sikkert er postet før), kanskje gjelder det andre også
A Plea For The Dress Watch - Forbes
Yes, it’s true, he was shown on screen to wear a Rolex with a tuxedo, and for some reason some find his Neanderthal perspectives on women and sociopathic homicidal tendencies a justification –don’t ask me why –for his personal style. In any case, as with Gianni Agnelli, so with Bond, James Bond –look in the mirror, and if you don’t see a hard-eyed, cruel-mouthed, chain-smoking, alcoholic, fictional man of the world suffering from clinical satyriasis, whose daily wardrobe includes a Berns-Martin cross draw shoulder holster and Walther PPK, then don’t pair a Rolex with a tux. Just, please, don’t.
For en fantastisk avsluttning!
Referansen var til Submariner
Tja. Artikkelen sier Rolex, ingenting om Submariner. Hvor mange andre enn WIS'er/nerder vet at Bond brukte Submariner?
Måtte oppdatere signaturen min!
@Thomas, legg merke til at Jack F. bærer sløyfe - sannsynligvis selvknyttet. Øve, øve, øve.
Frode.
Hvis du kan knyte skolissa kan du knyte sløyfe. Knyt den fast rundt låret de første gangene..