Billig stridsvogn.
Sertifisering fra en tidligere modell.
Sertifisering fra en tidligere modell.
Hos meg var det en dag, i romjula til og med, men tydeligvis er dette et unntak ikke regelen.Hvor lang tid tar egentlig en "clearance delay" hos fedex? De fikk kvitteringen fra meg dagen før pakken ble merket.
Er det krokodillereima?
2 måneder for min delHvor lang tid tar egentlig en "clearance delay" hos fedex? De fikk kvitteringen fra meg dagen før pakken ble merket.
Er det krokodillereima?
Og jeg som syntes seks uker var lenge...2 måneder for min del
En kjapp oppsummering av året som gikk. Jeg er først og de andre følger vel på sporenstreks
Årsavslutning: Jørgen Erdahl
Favoritter og høydepunkter fra 2021 – og noen tanker om tiden som kommer.www.tidssonen.no
Jeg har gjort som @Jørgen og har mekket en liten årsavslutning
Årsavslutning: Jon Henrik Haraldsen
Favoritter og høydepunkter fra 2021 – og noen tanker om tiden som kommer.www.tidssonen.no
Dette var svært fornøyelig lesning en søndag med fyr i peisen. Takk for at dere deler, alle tre!@Edzilla har mekket sin "årsavslutning"
Årsavslutning: Eivind "Edzilla"
Ja, hjelpes. Hugse Rolex Draaaaget.Men vil vi tilbake dit? Det var jo tiden hvor annenhver tråd omhandlet din magnetiske effekt overfor kvinner
"No fuzz, no gimmicks, just focus on the essentials" -> flybackNy Haagen/Dailywatch klokken tilsynelatende rett rundt hjørnet.
Limitert selvfølgelig.
Frederique Constant Flyback Chronograph “DailyWatch”
Frederique Constant Flyback Chronograph “DailyWatch” It is with great pleasure and pride that we announce the first daily watch by DailyWatch! In collaboration with Frederique Constant we introduce a limited edition of 25 Flyback Chronographs in stainless steel with white dial, rubber strap and...dailywatch.co
Prisen blir vist €3950 for Haagen klokka
Du kjøpte 2? Eller er det max 1stk per kunde?FCen er i salg nå - 39 265 NOK
Edit: "VIP salg". Må melde på nyhetsbrevet for link