Et skikkelig kvalitetsfunn på bruktbutikken
Redigert:
Noen som har en app anbefaling til iOS for å sjekke nøyaktighet?
Nydelig skive, fin størrelse og tom romertallene fungerer siden de ikke er så dominerende på skiven. MEN.. en presisjon på +25 til -15 sek per dag gjør at hvertfall jeg ikke blir imponert. Er ikke en klokkes primære oppgave å vise tilnærmet riktig tid? Her kunne de satt inn et quartz verk og satt ned prisen samtidig. Og til denne prisen får man flere alternativer, bla Longines modeller som forsvarer prisen bedre. Just my pov
Nye Seiko med porselen-skive fra Arita!
Seiko lanserer Presage Arita Porcelain Dial Limited Edition
Japansk porselen, begrenset antall og en svært konkurransedyktig pris.www.tidssonen.no
En kjapp oppsummering av året som gikk. Jeg er først og de andre følger vel på sporenstreks
Årsavslutning: Jørgen Erdahl
Favoritter og høydepunkter fra 2021 – og noen tanker om tiden som kommer.www.tidssonen.no
«Vi har en 26mm TT-Datejust og tre Longines. Lunsj?»
Jeg og @Nicolai var på Bjerke når jeg kjøpte Cartier Tank. Vi snakket om Datejust 36mm og spurte om han hadde en i butikken, jeg sa på tøys at det sikkert er en TT med perlemor diamant skive. Da jeg så blikket hans skjønte jeg at han faktisk hadde den i butikken.
Powermatic 80-klokke på håndleddet på sykkeltur/ferie? Hva sier folket? Mest asfalt.