GrimReaper
Støttemedlem
Noen som vet om en klokkerull som passer 4-5 (helst 5) klokker OG har individuelle puter? Jeg har en klokkerull fra Heise & Søhne (?), men den har bare en "rull" man trer klokkene på, så om du skal ha tak i den i midten (hvis den sitter på lenke) så må du enten luske den over de andre, eller ta ut de på sidene.
Ganske irriterende, men den passer perfekt i håndbagasjen så den er perfekt på reise.
Noen som vet om en klokkerull som passer 4-5 (helst 5) klokker OG har individuelle puter? Jeg har en klokkerull fra Heise & Søhne (?), men den har bare en "rull" man trer klokkene på, så om du skal ha tak i den i midten (hvis den sitter på lenke) så må du enten luske den over de andre, eller ta ut de på sidene.
Ganske irriterende, men den passer perfekt i håndbagasjen så den er perfekt på reise.
Dersom et alternativ er aktuelt, så finnes det ruller i bomull/kanvas som er mer av denne typen:Noen som vet om en klokkerull som passer 4-5 (helst 5) klokker OG har individuelle puter? Jeg har en klokkerull fra Heise & Søhne (?), men den har bare en "rull" man trer klokkene på, så om du skal ha tak i den i midten (hvis den sitter på lenke) så må du enten luske den over de andre, eller ta ut de på sidene.
John Mayer har startet som klokkedesigner hos AP. Dette er første av flere som kommer i følge han selv på sosiale medier. 180k USD.
Vis vedlegg 363022
Absolutt en artist det er verdt å låne øre til.Er jeg lite bevandret i musikkens verden hvis jeg sier at jeg ikke hadde hørt om denne figuren før jeg så han på Hodinkeevideoen hvor han ødela de de fineste Daytona for alle?
Det korte svaret er ja.Er jeg lite bevandret i musikkens verden hvis jeg sier at jeg ikke hadde hørt om denne figuren før jeg så han på Hodinkeevideoen hvor han ødela de fineste Daytona for alle?
Har hørt om han, men det er pga klokkene og ikke musikken. Men har jo såpass med kling at han må jo besitte et visst talentDet korte svaret er ja.
Han har vel holdt på i over 20 år, så en smule vanskelig å ikke ha fått med seg noe om han uansett hva en vanligvis hører på.
Så sett deg ned i godstolen med et glass rødvin og sett på Continiuum albumet.
Kanskje du liker det.
Når Tissot blir piratkopiert er det noen som ikke har fått med seg at hypen er overVis vedlegg 363970
Klokkehypefakeindustrien sprenger stadig nye grenser. Helvete så dette provoserer meg.
Hehe, ganske få som klarer å ha et såpass stort lydbilde bare med en mann og en gitar. Var en råtass opplevelse, og man hadde en fet AP å betrakte.han må jo besitte et visst talent
Du trenger ikke være lite bevandret i musikkens verden for å ha unngått John Mayer før han dukket opp hos Hodinkee. Musikk har vært min største interesse ved siden av klokker siden jeg var bitte liten. Jeg hadde heller ikke hørt om han før han plutselig var klokkekjendis. Faktisk har jeg fremdeles ikke hørt en eneste av hans sangerEr jeg lite bevandret i musikkens verden hvis jeg sier at jeg ikke hadde hørt om denne figuren før jeg så han på Hodinkeevideoen hvor han ødela de fineste Daytona for alle?