liker designet på den nye IKON`n til Radium. noen som har prøvd den på?
er barettene gjennomgående på disse? Hvordan er det å bytte reim? må en slå de ut med dor? utvider ikke hullene seg hver gang en gjør dette?
I hovedsak har du rett; men bare å for presisere er det er ikke "vanlig springbar" utenom hva angår funksjon med fjærbelastede tupper. Barettene er særdeles kraftige og du får neppe kjøpt disse fra andre enn Radium selvTakk for info.så er vanlig springbar men bare gjennomgåendes hull isteden for tett på utsiden
Da er jeg med
Tenkte umiddelbart på posen til Cheez Doodles av den skiva derÅ nei, dette var et lite gjennomtenkt design. Fears Redcliff «Confetti»Vis vedlegg 393983
…throw shit at the wall and see what sticks…Å nei, dette var et lite gjennomtenkt design. Fears Redcliff «Confetti»Vis vedlegg 393983
jeg kunne hatt den som tv-serieklokke, men den bør absolutt ikke lukte ostepopJeg hadde gått med ostepop-klokke!![]()
Mmm, ostepop!jeg kunne hatt den som tv-serieklokke, men den bør absolutt ikke lukte ostepop![]()
Haha, den mikroskopologiske strukturen der med en Studio Underd0g lumesandwich hadde vært neste steg her.Å nei, dette var et lite gjennomtenkt design. Fears Redcliff «Confetti»Vis vedlegg 393983
Powermaticen min har 1-2 sec avik pr døgn.funker for meg. Bra til å være hel mekaniskNoen som vil minimere avvik per døgn?
![]()
Selges for 37 mill.: Verdens mest presise klokke
Verdens mest presise kommersielle klokke er klar for salg. Prisen blir rundt 37 millioner kroner.www.finansavisen.no
Det ser ut som du virkelig leser postene mine?Vis vedlegg 394031
Etter innspillene her og mye grubling, måtte jeg jo nesten bare prøve en skikkelig NWC.
![]()