Svart disk med hvit dato for 2824-2 fins på en del nettsider bla ebay.
Litt tusj over det og vips!
Litt tusj over det og vips!
Noe har skjedd etter at jeg registrerte meg på Sonen. Jeg prøver hele tiden å se hvilke klokker folk har på seg, og får nesten ikke med meg hva som skjer. Dette gjelder både film/TV og "real life".
Ser på The Walking Dead, og tar meg selv i å lure på hvilken klokke man burde ha på seg.
Kommer det til å gå over?
Noe har skjedd etter at jeg registrerte meg på Sonen. Jeg prøver hele tiden å se hvilke klokker folk har på seg, og får nesten ikke med meg hva som skjer. Dette gjelder både film/TV og "real life".
Ser på The Walking Dead, og tar meg selv i å lure på hvilken klokke man burde ha på seg.
Det kommer nok til å bli mindre av det etterhvert, så nyt det mens du kan!
Nysgjerrigheten går aldri over...
Jeg ser på MasterChef tvshow og lurer om hva i helv## M. Roux Jr har som klokke.
Gutta på Top Gear har mange fine klokker!
De har vel stort sett de samme på seg hver gang? Clarkson skiftet vel fra en PO til en IWC i en av de siste sesongene.
Skrevet litt om den nye IWC Portugieser Perpetual Calendar Digital Date-Month i dag på forsidene.
Jeg var ikke superentusiastisk når jeg så den på bildene, men i praksis så er det en veldig lekker og understated modell.
Hva er galt med Nautilusen på finn.no?
Mørk datoskive? Eller var det noe Nautilus kom med før, men ikke nå?