Klokkecafé – løst og fast om klokker


Det var mesh de viste den med. Det så tøft ut, men jeg likte ikke at hårene på lanken satte seg fast i lenken. Akk ja. I morgen er det my tur via Frankfurt så om prisen har gått enda mer ned så kanskje... Har veldig lyst på noe fargerikt nå. Og blått frister mer enn noe annet.
 
Synes denne er ganske rå: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54086756&searchclickthrough=true. Classy med firkant klokke, men ikke alle er like fine naturligvis.


Ganske fin klokke dette her om man vil ha en vintage modell. Denne er ikke så ulik A.Einsteins Longines fra 1929:
http://www.swatchgroup.com/en/services/archive/2008/albert_einstein_s_longines_watch_fetches_a_record_price_at_auction
tumblr_ljw3b0JuEZ1qgst94.jpg
 
Tenker å kanskje kjøpe ny rem til Breitlingen, noen som har gode forslag på nettsider jeg kan kjøpe det? Gjerne litt tykke remmer. :D
 
Disse var virkelig kule og tøffe. Hyggelig pris også. Må bestille meg noen herfra jeg også.

@Hansur @Tek:
Hva er fraktprisen? Prøvde å finne det ut, men står ikke noe sted...

4 dollar:) Tar sikkert 2-4 uker, men det kan jeg leve med:D
 
Redigert av en moderator:
Archie Luxury har gått fra å være en av internettets mest pretensiøse, virkelighetsfjerne og ufrivillig "putemorsomme" tullinger til å bare bli en slags humorkonto. Der det tidligere gikk an å le og la seg provosere ørlitt av surret hans, er det nå bare trist å se forsøkene hans på å være morsom. Og hvis han ikke prøver å være morsom er han virkelig ute og kjører. Og da er det i alle fall leit at han eksponerer seg slik, når han burde hatt behandling.
 
Archie Luxury har gått fra å være en av internettets mest pretensiøse, virkelighetsfjerne og ufrivillig "putemorsomme" tullinger til å bare bli en slags humorkonto. Der det tidligere gikk an å le og la seg provosere ørlitt av surret hans, er det nå bare trist å se forsøkene hans på å være morsom. Og hvis han ikke prøver å være morsom er han virkelig ute og kjører. Og da er det i alle fall leit at han eksponerer seg slik, når han burde hatt behandling.

Så vidt jeg kan se feiler det ham ikke annet enn mangel på selvinnsikt. Det kan sikkert være ille for omgivelsene når han er fysisk til stede, men siden han (for de aller fleste) bare er på youtube er det jo bare å la være å se videoene hans.
 
Har en klokke ute til salgs, og ble kontaktet av en person som tidligere gikk under brukernavnet zaff007. er det noen som har erfaringer med han? Ser at han er utestengt fra forumet, så mulig de er røde varsellamper :p
 
Har en klokke ute til salgs, og ble kontaktet av en person som tidligere gikk under brukernavnet zaff007. er det noen som har erfaringer med han? Ser at han er utestengt fra forumet, så mulig de er røde varsellamper :p

Hen er vel koblet til mr. "første man til mølla". Er vel en av flere brukerkontoer tilhørende samme person hvis jeg ikke husker helt feil.