@aek har muligens laget den beste salgsannonsen jeg har sett på sonen. Applaus!
La merke til annonsen igår, kunne ikke vært mer enig!
@aek har muligens laget den beste salgsannonsen jeg har sett på sonen. Applaus!
Haha, jeg visste det var den før jeg klikket på linken! Evig klassikerDen er tilbake!! Finn.no har ikke vært det samme uten denne annonsen:
http://www.finn.no/finn//torget/annonse?finnkode=59509671&searchclickthrough=true
Et familiemedlem er ute etter ny rem til klokken hennes. Hun vil ha noe ala dette:
Finner ikke ut hva denne type rem heter. Hun visste bare at Triwa bruker de
Setter pris på hjelp om noen vet hvor de kan kjøpes
Kalles ikke den typen "wrap around" da? (bildesøket på google sier ja)
Ny utvikling i saken. Var delene ekte eller er de blitt "enige" på bakrommet?
Et familiemedlem er ute etter ny rem til klokken hennes. Hun vil ha noe ala dette:
Finner ikke ut hva denne type rem heter. Hun visste bare at Triwa bruker de
Setter pris på hjelp om noen vet hvor de kan kjøpes
Leste for en stund siden om noen som fikk tatt ut et skriv, for å sikre klokkene sine når de går gjennom tollen(merk:fra norge til utland/retur)
Skal på ferie til sommeren, og hadde vært greit å sluppet trøbbel i tollen når jeg skal hjem igjen
Noen som kan veilede meg litt?
@Tobydobi
Jeg gjør dette innimellom dersom jeg reiser med flere klokker. Du tar kontakt ved tollkontoret på flyplassen når du flyr ut, og ber om skjema for å registrere at du tar har med klokken(e). Der skriver du ned klokketype og serienummer så stempler de "reisebeviset" ditt.
Jeg tar meg ikke bryet med å gjøre dette om jeg reiser med et ur, men har jeg et par ekstra klokker i vesken tenker jeg det er greit å spandere fem minutter for å slippe eventuelle diskusjoner på vei hjem.
Tusen takk for svar, da ber jeg hun om å bestille direkte fra WatchTime.WatchTime er veldig bra, gode lange artikler med flotte bilder. Min erfaring med bladkongen.no er derimot ikke så veldig bra. Bestill heller WatchTime direkte fra dem, betal på forskudd og smør deg inn med tålmodighet, kan ta ganske lang tid før det første bladet kommer.