"A source closely tied with Michael Kobold states that his VISA was cancelled two years ago."
M. Kobold er tysk statsborger og er mest sannsynlig ikke mer på amerikansk territorie.
Han er nok en wannabe som har brukt alt mulig og alle for å surfe på en omdømme og tjene penger.
Han har også vært dømt i USA som sagt i artikkelen og fikk som fortjent.
Det er klar og tydelig at han skal ikke henge nær noen militær base områder i barene hvor en del Navy Seals kommer og slapper av : hvorfor skulle han gjør det?
DEVGRU driver med spesielle operasjoner på vegne av den amerikansk regjeringen, akkurat som andre kontraterrorisme avdelinger fra andre land og ingen av de skal pakke baggene sine på en privat reise for å jage etter Mr Kobold i utland...
Michael Kobold skal sikkert stenge butikken i Pittsburg Pennsylvania og forsvinne i Tyskland.
Når Kobold startet var det mye tull som gikk rundt i forumene.
Dette var etter Kobold sitt samarbeid med Sinn tenker jeg.
Urkassene var laget av Fricker i Tyskland (som mange andre
http://www.w-fricker.de/englisch/index.html ) og en del mente at det ikke var mulig for alle å gjør så avanserte kasser
.
Da en enkeltmannsforetak , Kazim fra Kazimon, tok opp utfordringen for å bevise det motsatte og skapte en "Kobold" prototype kasse: den har jeg personlig kjøpt fra selv Kazim Kenzo og fikk en annen fra han senere.
Med disse har jeg bygget 2 prototyper en del år siden.