Oddemann
Støttemedlem
Klocksnack (Eller kva den svenske sida heiter). Og solgte noen lodd her p åsonen og...Bruker er no her på sonen enda, og trur det var legit, berre tilfeldig at han sjølve vart trekt....Hvor var dette?
Klocksnack (Eller kva den svenske sida heiter). Og solgte noen lodd her p åsonen og...Bruker er no her på sonen enda, og trur det var legit, berre tilfeldig at han sjølve vart trekt....Hvor var dette?
trur det var legit, berre tilfeldig at han sjølve vart trekt....
Lyst til å kjøpe en bro?
Forklar gjerne oss andre idioter hvordan dette var "fikset"
Tror neppe lotteritilsynet hadde godkjent den trekningen for å si det slik
Forøvrig, Root Beer lotteriet jeg startet i den tråden er fortsatt i gang. Alt jeg trenger er tusen kroner hos hver av dere. Trekningen foregår hos en nøytral tredjepart oppnevnt av meg ved at jeg velger et random navn på telefonlista.
Mener du han rigget Svenska Spel sin trekning, eller at han visste hvilket tall som ble trukket? Uansett er det ganske dust å bare bruke den innsikten til å vinne en Rolex..
Ny PP "Advanced Research" – denne gangen med en minute repeater.
Patek Philippe presenterer "Advanced Research" Fortissimo
En innovativ minute repeater inspirert av Edisons fonograf.www.tidssonen.no
Jeg vil ha grand seiko, men hvilke modeller kommer i slanke kasser? Finnes hi-beat eller spring drive i sub 12mm tykkelse (ev, hvor tynne lages de?)
SBGY007 er 10,2mm og et veldig godt valg.Helst nærmere 10mm
SBGY007 er 10,2mm og et veldig godt valg.
Tror du må gå for manuelt opptrekk og da er den tynneste (11,6) på lenke nok SBGK009.Flott, men ser etter en på stållenke - finnes det?
Jeg vil ha grand seiko, men hvilke modeller kommer i slanke kasser? Finnes hi-beat eller spring drive i sub 12mm tykkelse (ev, hvor tynne lages de?)
Tror du må gå for manuelt opptrekk og da er den tynneste (11,6) på lenke nok SBGK009.
edit: SLGH005G om du vil gå sporty og automatisk.
Ja, SLGH005G var nydelig! Men 110,000 var jo faktisk litt… kanskje jeg skal ta en ekstra titt på quartz. Synd de fleste klokkene deres er så «klumpete»
Ja, ikke lett å svelge prisen. Skulle til å anbefale quartz (takk @speedieThomas), jeg har selv en og er veldig fornøyd.Ja, SLGH005G var nydelig! Men 110,000 var jo faktisk litt… kanskje jeg skal ta en ekstra titt på quartz. Synd de fleste klokkene deres er så «klumpete»