Callahan
Støttemedlem
Denne var kul! Synd at de ikke ligger rundt 30-35k…
Det blir nemlig en saftig pris for et lite forbedret Sellita urverk.
Når «vanlig» blir kjedelig…
Innsikt: Artisans de Genève og jakten på det unike
Når det ypperste av det ordinære ikke er nok.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 347111
Annonsørinnhold
Tissot lanserer Heritage 1938 – tre nye referanser inspirert av merkets armbåndsur fra 1930-tallet.
Annonsørinnhold: Historisk gjensyn – møt Tissot Heritage 1938
Tissot gjenoppliver design fra fortiden i en hyllest til sveitsiske urmakertradisjoner.www.tidssonen.no
Oi, den her har jeg lyst til å se i virkeligheten, håper den gjør seg bedre da Den vokser sikker litt på meg.
Ser sånn ut.Ser ut som markører og tall er solide blokker med lume, noen som har info?
630 med lenke i tillegg.
Hvis markørene og viserne lyser like mye på Baltic, har Tudor mye å lære (ref. lume-blocks versus visere på P39).Ser ut som markører og tall er solide blokker med lume, noen som har info?
Velger å gå for den konspirasjonsteorien at det er fransk atomavfalls dumping gjennom klokkesalg
Tunge tanker for simple EUR550. Men, ikke det, religion og miljøer deromkring elsker penger og jordiske verdier.Velger å gå for den konspirasjonsteorien at det er fransk atomavfalls dumping gjennom klokkesalg
Seriøs... Jeg savner initiativet Pequignet hadde tatt, og er ikke så imponert over disse små prosjektene som lever på japansk urverk eller kinesisk urverk ettermontert i Frankrike (liksom inhouse).
Man må ikke glemme at det tyngste urmaker miljøet var opprinnelig fransk, før en eksklusiv katolsk religiøs bestemmelse i 1685, fikk alle protestantiske(bla urmakerne) til å flykte til Sveits, og de andre protestante landene rundt Frankrike.
Takk til Paven og Roma....
Det handler ikke om prisen, men mest om at Frankrike tok seg aldri opp igjen etter +300år.Tunge tanker for simple EUR550. Men, ikke det, religion og miljøer deromkring elsker penger og jordiske verdier.