Juice!Vis vedlegg 394031
Etter innspillene her og mye grubling, måtte jeg jo nesten bare prøve en skikkelig NWC.
![]()
Juice!Vis vedlegg 394031
Etter innspillene her og mye grubling, måtte jeg jo nesten bare prøve en skikkelig NWC.
![]()
Hm, gjetter på at det er Diastar 200m. Siden du leter etter en brems:Det er en morsom Rado fra 2001 ute på finn med automatisk urverk som jeg finner det vanskelig å ikke kjøpe. Kan noen stoppe meg? Er Rado overpriset? Dårlig urverk? Tar alle unnskyldninger for å slippe!
Takk for gode motargumenter! Det eneste jeg kan si er at jeg elsker rare og daterte fasonger. Mine to mest brukte klokker er Certina DS-2 og 1968 chrono. Service er jo absolutt noe å ta i betraktning.Hm, gjetter på at det er Diastar 200m. Siden du leter etter en brems:
- Det er en veldig datert kasseform, og slik jeg har forstått det så er noe av materialet tungsten. Hva skjer hvis du møter på et hissig dørhåndtak? Kan det fikses?
- Lenken og kronene er i pvd (?) gullfarge, hvis du skal bruke til vanlig må du være komfortabel med at det blir ganske synlig slitasje.
- Det nevnes ingenting om service, på 25 år. Kanskje grei deal på 5000, men ikke så kult når service også kommer på 5000?
så vi er her?Takk for gode motargumenter! Det eneste jeg kan si er at jeg elsker rare og daterte fasonger. Mine to mest brukte klokker er Certina DS-2 og 1968 chrono. Service er jo absolutt noe å ta i betraktning.
du laget mye smukt herr hagmann
Vis vedlegg 394031
![]()
Apropos observatoriet, var det noen her inne som fikk med seg dette foredraget der?Når jeg var i nærheten, måtte jeg stikke bortom for å få sett det første norske tidssignalet, tidsballen på Observatoriet
Vis vedlegg 394475
Når jeg var i nærheten, måtte jeg stikke bortom for å få sett det første norske tidssignalet, tidsballen på Observatoriet
Vis vedlegg 394475
Såpass! Da får jeg den garantert for det. Men vil ha nye blåDen nede til høyre e er vel utgått.har sett den på tilbud til 12000