Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Annonsørinnhold

klokkelandslaget-annonsorinnhold-casio-g-shock-1.jpg


Dagens episode av Klokkelandslaget er en litt annerledes en – men forhåpentligvis like underholdende som vanlig!

I samarbeid med den mangeårige distributøren av Casio i Skandinavia har vi laget en sponset spesialepisode om G-SHOCK.

Se og hør på linken nedenfor – eller direkte på YouTube eller der du lytter til pod! :)

 
Annonsørinnhold

klokkelandslaget-annonsorinnhold-casio-g-shock-1.jpg


Dagens episode av Klokkelandslaget er en litt annerledes en – men forhåpentligvis like underholdende som vanlig!

I samarbeid med den mangeårige distributøren av Casio i Skandinavia har vi laget en sponset spesialepisode om G-SHOCK.

Se og hør på linken nedenfor – eller direkte på YouTube eller der du lytter til pod! :)

Apropos
Screenshot_20230923_083034_Instagram.jpg
 
Artig episode.

Jeg digger den nye Khaki Expedition, jeg. Kompassbezelen? Ja, selvsagt er den helt ubrukelig, men som noen kanskje husker jeg mente, har så å si alle komplikasjoner null egentlig nytteverdi likevel. Klokka ser fet ut, og bezelen er en like god fidget spinner som en dykkerbezel eller kronograf. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Artig episode.

Jeg digger den nye Khaki Expedition, jeg. Kompassbezelen? Ja, selvsagt er den helt ubrukelig, men som noen kanskje husker jeg mente, har så å si alle komplikasjoner null egentlig nytteverdi likevel. Klokka ser fet ut, og bezelen er en like god fidget spinner som en dykkerbezel eller kronograf. ;)

Haha, sant nok!
 
  • Liker
Reaksjoner: Dazed
Fersk episode!
peak kommers!.png

Kikuchi Nakagawa stopper bestillinger, Hodinkee slipper megavideo, Leica lanserer ny klokke som ingen bryr seg om og et nytt Tag Heuer-samarbeid bringer klokkeverden opp til topp hva gjelder kommersielle samarbeid. Alt dette og mer i ukens Klokkelandslaget!

 
Den videoen med Ed Sheeran og John Mayer var kul, den. Spesielt siden det meste fra Hodinkee begynner å bli drøyt pretensiøst.

Prøvde å se starten på den nye "Ben Clymer Presents....", men de tre identiske, ekstremt moteriktige mennene i sofaen med beina i kors, uten sokker i skoene ble rett og slett for mye. :D
 
  • Haha
Reaksjoner: Nicolai
Alltid hyggelig med ny episode på tirsdagene! Hva med en gang i fremtiden ha en episode kun relatert til et begrenset geografisk område? F.eks. Glashütte?
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai