Det er for øvrig alt for lite skating her på Tidssonen.
Takk for tipsSånn til info... Seiko 5 GMT Yuto Horigome kommer til Norge i et veldig lite antall i desember. Den er tilgjengelig for bestilling på en fantastisk nettside som jeg vet om
Det er for øvrig alt for lite skating her på Tidssonen.
Skatetråd, det liker jeg. Hadde selv en relativt lite suksessrik karriere i 80 tallsgruppen Rad Squad i Sandnes...men det er mer under overflaten enn man kanskje skulle tro
Mitt første møte med vår kjære @Edzilla var gjennom skateboard-magasinet han drev. Og mellom permene ble jeg kjent med et fremtidig forummedlem jeg senere skulle få kjøpe en veldig flott klokke av, og en annen TS-er som jeg i dag møter gjennom Swatch Group.
Vet det også er flere medlemmer her som er/har vært involvert i skateboard-miljøet – så kanskje lage en egen tråd?
...men det er mer under overflaten enn man kanskje skulle tro
Mitt første møte med vår kjære @Edzilla var gjennom skateboard-magasinet han drev. Og mellom permene ble jeg kjent med et fremtidig forummedlem jeg senere skulle få kjøpe en veldig flott klokke av, og en annen TS-er som jeg i dag møter gjennom Swatch Group.
Vet det også er flere medlemmer her som er/har vært involvert i skateboard-miljøet – så kanskje lage en egen tråd?
...men det er mer under overflaten enn man kanskje skulle tro
Bra episode! Hører/leser gjerne med om Certina Ph 1000Litt julegavetips, litt bransjesladder og litt førsteinntrykk av Certina DS Super PH1000M!
Vis vedlegg 352913Klokkelandslaget: Knallgode julegavetips, sveitsisk Seiko-killer og siste bransjesladder
Klokkelandslaget bringer deg årets julegavetips for små og store klokkeentusiaster.www.tidssonen.no
Guttene leverer nok en gang- hepp hepp! Liker særs godt når dere viser urene dere prater om på skjerm. YouTube assa!Ny episode!
Vis vedlegg 353723
Klokkelandslaget: Rapper-klokke fra Audemars Piguet, kjent Rolex i auksjonskrøll og Alain Silberstein går amok i Paint
Sterke meninger om «Cactus Jack» og mer i ukens episode av Klokkelandslaget.www.tidssonen.no
Takk for nok en fin episode av podkasten! Jeg liker uforsigbarheten i episodene deres, selv om dere fortsatt har bittlitt å gå på når det kommer til regi. Men igjen; heller flere episoder enn perfekte episoder. Ulikt andre norske klokkepodkaster klarer dere å dekke et bredt klokkenyhetsbilde (veldig bra!) og ikke minst så går dere i dybden på klokker som f.eks. dere ikke har i (nett-)butikken.Ny episode!
Vis vedlegg 353723
Klokkelandslaget: Rapper-klokke fra Audemars Piguet, kjent Rolex i auksjonskrøll og Alain Silberstein går amok i Paint
Sterke meninger om «Cactus Jack» og mer i ukens episode av Klokkelandslaget.www.tidssonen.no
Denne var ny; klokker selges med det selger mener er passende klesplagg. Her kan man velge mellom en Omega Geneve med ullgenser eller en Certina DS-2 med skinnjakke.
Løp og kjøp!