Crap, det viser seg at jeg fortsatt er veldig svak for demEr i en periode hvor jeg er VELDIG svak for IWCs piloter. En Spitfire kanskje?
Crap, det viser seg at jeg fortsatt er veldig svak for demEr i en periode hvor jeg er VELDIG svak for IWCs piloter. En Spitfire kanskje?
[/QUOTE]Skal bytte ut «padleklokken» I år.
Må tåle saltvann og bading sommer som vinter.
Noen innspill Anyone?
Vis vedlegg 288389
Skal bytte ut «padleklokken» I år.
Noen innspill Anyone?
Om du paddlar en del där tidvatten spelar roll så har Delma en Oceanmaster Tide med tidvattenindikator på vrid-ringen som är mycket användbart. Om du önskar ta tiden på intervaller eller vad det ska vara så har de också en kronograf i samma serien. De har både automatisk och kronograf. Kronografen finns bara i kvarts dock, har frågat dem och de har inga planer om att göra den i en helmekanisk variant pt. Annars kör jag en Stowa Prodiver som tål det mesta och är ok prisade.Skal bytte ut «padleklokken» I år.
Noen innspill Anyone?
Vis vedlegg 288389
Forsikring koster mellom 1,5-2 % av urets kjøpspris (Gjensidige). En kostnad jeg gjerne tar på de ur som brukes aktivt og som er med på reiser og turer ut på byen.Får litt noia av å bruke dyre klokker på sjøen Sannsynlighet for at rem/lenke løsner er jo ikke veldig stor, men konsekvensen blir fort så katastrofal
Hææ.. trodde Bjerke rullet ut rød løper når du varslet et besøk derDrømmer om en slik jeg også.
Men dessverre ble jeg funnet for lett.
Min digitale baderomsvekt sier noe annet
Skal bytte ut «padleklokken» I år.
Noen innspill Anyone?
Får litt noia av å bruke dyre klokker på sjøen Sannsynlighet for at rem/lenke løsner er jo ikke veldig stor, men konsekvensen blir fort så katastrofal
Godt innspill, har liten lyst å se 100k gå til bunns!Forsikring koster mellom 1,5-2 % av urets kjøpspris (Gjensidige). En kostnad jeg gjerne tar på de ur som brukes aktivt og som er med på reiser og turer ut på byen.
Godt poeng her, basker jo litt rundt med cowboy redning og diverse øvelser for å komme meg ombord i kajakken igjen.Sinn sine klokker i utbåtstål er motstandsdyktige
Er derfor jeg foretrekker nato eller marine nationale, begge barrettene må feile for at klokka skal falle av armen og synke ned i dypet.
Tidevann når jeg padler er ok å ha oversikt på, men enda mer når jeg er i båten og fisker, dorger eller setter garn.Om du paddlar en del där tidvatten spelar roll så har Delma en Oceanmaster Tide med tidvattenindikator på vrid-ringen som är mycket användbart. Om du önskar ta tiden på intervaller eller vad det ska vara så har de också en kronograf i samma serien. De har både automatisk och kronograf. Kronografen finns bara i kvarts dock, har frågat dem och de har inga planer om att göra den i en helmekanisk variant pt. Annars kör jag en Stowa Prodiver som tål det mesta och är ok prisade.
Det trodde jeg også. Du er vel den siste her på forumet jeg hadde trodd skulle bli veid for lett til en exp1 @Edzilla.Hææ.. trodde Bjerke rullet ut rød løper når du varslet et besøk der
Sinn 142 St II GZ hvis du finner den brukt.Tidevann når jeg padler er ok å ha oversikt på, men enda mer når jeg er i båten og fisker, dorger eller setter garn.
Dette var et nytt merke for meg, skal sjekke den ut. Takk for tipset!
Hææ.. trodde Bjerke rullet ut rød løper når du varslet et besøk der
Det trodde jeg også. Du er vel den siste her på forumet jeg hadde trodd skulle bli veid for lett til en exp1 @Edzilla.
Begynner å bli en stund siden jeg fikk de, men gruppebilder skader aldri. Ekstremt fornøyd med begge!