Dog veldig lyst på en klokke med blå skive, noen anbefalinger?
IWC Big Pilot "Le Petit Prince". For ei klokkeDog veldig lyst på en klokke med blå skive, noen anbefalinger?
Bb58 no doubtForeløpig planer:
Foreløpig planer:
Har testet alle og den syns jeg blir for sporty, likte den sorte vesentlig bedre og er nok den jeg kommer nok til å bruke mest til hverdags.Hvorfor ikke bare velge Seamaster med blå skive?
Jeg svarer meg selv.Etter at jeg fikk en Speedmaster Mk II har jeg blitt en sånn kjip «one-watch-guy». Målet for 2022 er å finne en klokke jeg har skikkelig lyst på. Det behøver ikke være noe dyrt, men jeg vil ha noe som kan utfordre det jeg har.
Det jeg har sett på er Certina DS Action (two-tone med grønn bezel), Longines HydroConquest (two-tone med stål og rosé, Omega Railmaster og ymse annet.
Foreløpig planer:
Den siste del av 2021-planen min leveres helt i starten av 2022. Utover det har jeg kun en grønn Seiko Willard som realistisk plan, samt én klokke jeg tror skal ut.
2020 og 2021 har vært, for meg, travle klokkeår, så jeg tror det kommer til å bli roligere fremover. Men hvis pandemien fortsetter tror jeg ikke akkurat impulskontrollen min blir bedre, så vi får se.
Jeg kan avlevere rapport!Nå må det vel snart avlegges rapporter her?
Ble nesten det jeg trodde, med en liten oppgraderingSlenger meg med @Oddemann og @Phenix når det gjelder å finne tilbake til klokkegleden. Har vært i en horologisk bølgedal de siste månedene, og håper 2022 kan få fram engasjementet igjen. Savner noe nytt selv om jeg synes det er vanskelig nok å rullere de 6 klokkene jeg har i boksen. Noen som kjenner seg igjen?
Leker med tanken om å gå til anskaffelse av JLC Master UTM med sølvfarget skive. Denne er sykt fin! Broderen har forresten (endelig) blitt litt klokkeinteressert, og drømmer om Rolex (som resten av verden...) Vurderer sterkt å gi han YM 116622 til "familie-markedspris". Da vil i så fall denne ta over plassen i boksen:
Vis vedlegg 270991
VC «fiftysix» som er bestilt, ble forsinket til 2nd kvartal 2022, så da ble planen for 2021 utsatt til 2022.
I 2022 er planen, gull og gull!!
To ur skal inn ila 2022 og begge av edelt metall - dog ulik farge og ulik produsent.
To av tre ble det.Hmm, en sjelden semi vintage Omega SMP, en Jaeger Le Coultre, eller et prosjekt med Felipe Pikullik?