Jeg skal redusere en del, må bare bestemme meg for hva. Ikke økonomisk motivert, er bare ingen samler og liker ikke å ha ting som ikke brukes.
Grattis, super lekker ! Lang leveringstid ?Målet for 2022 var denne og den ble jaggu min i går
Vis vedlegg 275692
Takker! Bestilte tidlig i Okt og fikk den nå 4 januar.Grattis, super lekker ! Lang leveringstid ?
Når jeg i 2018 hadde identifisert en Explorer som den klokken jeg ville ha etter å ha oppdaget min egen klokkeinteresse og deretter sparing til nevnte klokke som da ble kjøpt i 2019 så sa jeg til meg selv "one watch guy, det er meg det!".
men det kan se ut som 2022 og mitt steg inn i 40-års krisa har andre planer, fordi den nye Pelagos FXD roterer på høyt nivå i hjernebarken for tiden etter å ha prøvd den like før jul.
Er jo en fin 40-års gave til seg selv, si!
Målet for 2022 var denne og den ble jaggu min i går
Vis vedlegg 275692
Takk for det! cartier santos medium wssa0029Flott bilde og kul klokke, hvilke ref.nr er dette ?
Vi får se hva som skjer men det er uansett ikke Bjerke jeg skal forholde meg til.Godt mål! FXD er på min liste også. Bjerke ber meg imidlertid spørre igjen i januar/februar 2023, så da blir det ikke den likevel.
Sa de det?Godt mål! FXD er på min liste også. Bjerke ber meg imidlertid spørre igjen i januar/februar 2023, så da blir det ikke den likevel.
Hvor i Norge kan mann kjøpe Hamilton klokker? Jeg fant bare litt på urverket.no men ikke mange..Det blir nok en eller annen field-aktig klokke i løpet av året.
Tror jeg har mest lyst på Smiths PRS-29 i 39mm, men den virker å være litt vanskelig å få tak. Kanskje det blir en Hamilton i stedet.
Ellers blir det nok å selge litt unna det jeg ikke bruker.
Aner ikke, men de finnes i alle fall på InternettHvor i Norge kan mann kjøpe Hamilton klokker? Jeg fant bare litt på urverket.no men ikke mange..
Litt fysen på den selv. Var innom Bjerke her om dagen, men de hadde ingen inne for å prøve. Usikker på størrelsen - naturlig nok. Hva er målet på håndleddet ditt?Etter en opprydning tidlig 2021 og at jeg kun har hatt GO SeaQ siden, begynner det å krible igjen.
Har bestilt en Big Pilot 43 som kommer om 6-8 uker. Valgte den sorte med brun rem.
Er spent på denne, har verken prøvet eller sett den, men tror 43mm blir bra. Den bør kunne fungere i de fleste sammenhenger, både jobb og fritid.
Jeg har en god klubbe på 19 cm.Litt fysen på den selv. Var innom Bjerke her om dagen, men de hadde ingen inne for å prøve. Usikker på størrelsen - naturlig nok. Hva er målet på håndleddet ditt?