De første ni ordene ble realisert. Resten gikk skeis allerede i februar ...En eller annen AP med hvit skive skal inn, men ingen skal ut. Det er ikke planer, det er 100 % nesten fakta!
Tja, vi skal pusse opp kjøkkenet i heimen til våren, så klokkekontoen har kun fått sparsomme midler i det siste. Jeg har også en lei tendens til å sprekke når kontoen når rundt 15k. Mye fint i det sjiktet da. Black Bay, Nomos, Omega SM300 GMT, Electric Blue etc.
Har ingen satt plan egentlig, men har fryktelig lyst på en Nomos Orion. Nå som krona er så latterlig dårlig så kommer jeg til å vente. Haster ikke så veldig. Eventuelt finne en brukt en her på bruket.
Eller skriker samlingen etter en chrono. Zenith 1969 er drømmen, og IWC Portoguese er også flott. Så får vi se om jeg klarer å spare opp nok.
Skal jeg gjette blir det Nomos + Black Bay hvis jeg ikke er heldig/flink og det blir en Zenith.
2/3 ut i året virker dette lovende.Nå har jo børsen og særlig den oljebaserte delen k*ket seg til på slutten av året men tror dog middlene skal rekke til Rolex sportsur til sommeren/tidlig høst.
Da håper jeg at jeg efter endt 2015 sitter igjen med:
Omega Seamaster
Rolex 114060
Seiko Spork
+2
Ønskelisten er lang og består for meg kun av Rolex:
Day Date (President)
Batman 116710 BLNR
Pepsi 16710BLRO (har hatt før, ønsker inn igjen)
No Date Sub 14010 (har hatt før, ønsker inn igjen)
Matt Sea Dweller 16660
Matt transitional Sub Date 16800
Hulk 116610LV
Kermit 16610LV
Forresten, har sett så mye på Archieluxury i det siste at jeg er sugen på en Reverso også
Gikk inn i året med disse tre i tillegg til diverse pulsklokker og rimeligere Citizen og Seiko dykkere; SD 116600, Sub 116613LB og PAM351 – etter å ha flippet både GMT 116710 BLNR, GMT 116713LN, PAM090 og en «Dark Side of the Moon». Planen er å opprettholde mest mulig ro i boksen, grunnet bytte av både bil og båt, men kjenner jeg meg selv rett ryker jeg vel på et eller annet til å ha på håndleddet i år også. Tenker mye på AP RO (15400), IWC Portugese (IW500705) og JLC Master Calendar (1558420), vi får se hva 2015 bringer
Har fått meg Omega og solgt to Quartz i år, ikke så langt unna detEn stor istedenfor flere små
Sør-afrikaner eller en franskmann? Førstnevnte er visst en plage å få fatt på.Antageligvis ingen ut, har noen tanker om en Rolex fetter med militære aner - vanskelig og tidkrevende å finne en med skuddsikker historikk.
Tom
Du må ikke glemme Vietnamkrigen, da har vi 3 alternativer, uansett har jeg problemer med å finne et genuint eksemplar som kan sidestilles med min SD 16660 og min Heuer Luftforsvaret.Sør-afrikaner eller en franskmann? Førstnevnte er visst en plage å få fatt på.