Klokkeplaner for 2016?

Planene er klare, nå spørs det bare på gjennomføringsevne:

Daytona med svart skive
Glashütte Original Seventies

Siden første del av planen for 2016 nå er realisert, gjelder det å oppdatere både planer og mål. For å bevare freden i heimen inkluderes nå min bedre halvdel i planene for 2016:

Datejust eller OP i 36 mm med blå skive så snart lommeboken har kommet seg etter julefeiring
Glashütte Original Seventies med blå skive
 
Redigert:
Drömmer om denna. Återstår att se om jag kan hitta en fin en i rätt prisklass.

UqYuJBD.jpg
 
Særdeles tvilsomt om noe forsvinner ut i løpet av året. Det må i så fall bli Omega Geneve Dynamic. Inn? Tja... På tide å bli voksen og gå for Sub, kanskje? Og/eller en Speedy Pro? Og eller en Panerai av noe slag, hvis den passer på pikespeiderhåndleddene?
"Eller en Speedy Pro?" Check!
 
Planen: Ingen inn, og ingen ut;)

Ny leilighet resulterer i at klokkekontoen blir brukt på unødvendige møbler:cool: Så forhåpentligvis går alt etter planen.

Kan trøste meg med at det blir et hyggelig krypinn for en student:D
 
Redigert av en moderator:
2016 - nedtrappingsåret.
Jeg skal selge meg ned fra 3 til 2 klokker. Ganske utrolig med tanke på de samlingene jeg har hatt og hva jeg har i dag. Exp 1 beholdes - Glasshutte eller GP skal ut. Da sitter jeg igjen med en allrounder og en dressklokke. Trenger man egentlig mer?
Check!
Jeg har da blitt en to-klokke-mann...
 
Planen: Ingen inn, og ingen ut;)

Ny leilighet resulterer i at klokkekontoen blir brukt på unødvendige møbler:cool: Så forhåpentligvis går alt etter planen.

Kan trøste meg med at det blir et hyggelig krypinn for en student:D
Løgn og fanteri:D Gir det 3 uker så har du solgt den sure daytonaen og kjøpt noe nytt ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher