Min plan før neste år er att min sorte Exp II ska få en hvit broder
Ja! Sjokk og vantro!2016 - nedtrappingsåret.
Jeg skal selge meg ned fra 3 til 2 klokker. Ganske utrolig med tanke på de samlingene jeg har hatt og hva jeg har i dag. Exp 1 beholdes - Glasshutte eller GP skal ut. Da sitter jeg igjen med en allrounder og en dressklokke. Trenger man egentlig mer?
2016 - nedtrappingsåret.
Jeg skal selge meg ned fra 3 til 2 klokker. Ganske utrolig med tanke på de samlingene jeg har hatt og hva jeg har i dag. Exp 1 beholdes - Glasshutte eller GP skal ut. Da sitter jeg igjen med en allrounder og en dressklokke. Trenger man egentlig mer?
Tror ikke han er blitt gal, men jeg har sett noen nye bilder av ham på nett, syns har ser litt gammel ut, og kanskje litt grinete?Playern er blitt gal nei, selvfølgelig trenger du ikke mer. Men så, hva trenger du egentlig. Dette handler ikke om hva man trenger, men hva man ønsker.
2016 - nedtrappingsåret.
He-he.
Jeg kan til og med gå med samme klokka i over to måneder i strekk
... det er mer mitt bruksmønster som ikke forsvarer flere enn to klokker
Det er notértHar to Svalbard'er tilsalgs @Rolexmuller